GrimReaper
Støttemedlem
Desperasjonen etter noen dinarer inn mot jul får frem gullkorn og idiotjagere på finn.Men HVOR ER KLOKKA?? Dette er jo prisen for skrinet - MED KLOKKA!
Vis vedlegg 387005Vis vedlegg 387006
Desperasjonen etter noen dinarer inn mot jul får frem gullkorn og idiotjagere på finn.Men HVOR ER KLOKKA?? Dette er jo prisen for skrinet - MED KLOKKA!
Vis vedlegg 387005Vis vedlegg 387006
Ikke bare bevares presisjonen, den øker også! Uff, ikke innafor Clas…
Gullkorn på Clas!
…forslag til ny hobby?-Het det seg ikke i gamle dager at når drosjesjåføren begynte å snakke om en aksje, da var det på tide å selge seg ut?
Blir ikke dette litt det samme? Når det er armbåndsur-parafernalier på Clas, er det muligens på tide å finne seg en ny hobby?
Noen som har noen forslag?
Rolex Hulk Green | FINN-torget
Jeg selger en rolex submariner 116610lv steel ceramic hulk green dial automatic som ikke er blitt tatt i bruk etter etter skilsmisseoppgjør. Modellen er fra 2019 og fremstår som helt ny. Original boks kan medfølge om ønskelig for noe tillegg i pris. Skambud mottas ikke dette da jeg etter litt...www.finn.no
Vis vedlegg 388188
Finnes det et filter der man kan filtrere ut "sendes på kjøpers regning og risiko", "bud besvares ikke", "kjøpere vet hva denne er verdt" og/eller "plukket ut fra AD".Spennende det Finn-filteret han har hvor han ikke mottar skambud. Kunne tenkt meg det selv også.
Helles Gull & Sølv AS oser av en integritet og kunnskap et AS verdigHåper det !
Vis vedlegg 385455
Men for 2 år siden skulle denne være verdt 200-300k om 2 år! Er dette et bevis på at chronostop boblen er på vei til å sprekke??
Neppe - dette er ikke for oss dødelige å forstå. Gi det et år til så kommer denne til å koste mer enn den Lexusklokka som har blitt forsøkt solgt i 3-4 år. Det er et eget miljøMen for 2 år siden skulle denne være verdt 200-300k om 2 år! Er dette et bevis på at chronostop boblen er på vei til å sprekke??
Den er verdivurdert av en spesialurmaker , og en sånn har mye mer peiling enn en vanlig urmaker.«Ekte jagerflyger»! Ikke en vanlig jagerflyger, altså en jagerflyger, heller ikke en falsk en, men en ekte
Har vært borti noen falske jagerflypiloter ja, må være litt obs der.«Ekte jagerflyger»! Ikke en vanlig jagerflyger, altså en jagerflyger, heller ikke en falsk en, men en ekte