Jaggu på tide vi klarte å få også denne tråden til å handle om Urmaker Bjerke !
Uff, her var det mye bitterhet i en trivelig trådVurderer å kvitte meg med alt. Mista det meste av interessen. Det ble heller ikke bedre av å se klientellet som stod i kø utenfor butikken i Nedre Slottsgate… Vi får se. Eneste som holder meg tilbake er at det er arvegods.
Neppe mokkasiner, ser mer for meg sneakerz de har tradet på skobørsen og som snart skal ut på finn med Rolexpåslag. Ellers ser jeg for meg at det du beskriver er ganske spot onJeg har aldri sett en kø utenfor en Rolex-butikk. Men da jeg leste det @BigT skrev så jeg det for meg umiddelbart: en gjeng hvite menn/ungdommer i 20-åra med kokain i baklomma, tatoveringer på armene og telefonene klar for opptak/foto til Instagram/TikTok. Sannsynligvis sto de høylytt og diskuterte siste nytt på Klokkeriet kombinert med den siste tids oppgang i kryptomarkedet. Og de hadde muligens på mokasiner, men det er jeg faktisk litt usikker på.
Det er bare det jeg så for meg, og da ville jeg også styrt unna. Men det kan jo være at det var et helt annet klientell akkurat den dagen.
Gjør ikke alle tråder det så fort Rolex kommer på banen?Jaggu på tide vi klarte å få også denne tråden til å handle om Urmaker Bjerke !
Det var nettopp dette jeg håpet noen kom til å skrive! Takker og bukker @Klokkegutt for nå ble 1.juledag litt mer morsomJeg har aldri sett en kø utenfor en Rolex-butikk. Men da jeg leste det @BigT skrev så jeg det for meg umiddelbart: en gjeng hvite menn/ungdommer i 20-åra med kokain i baklomma, tatoveringer på armene og telefonene klar for opptak/foto til Instagram/TikTok. Sannsynligvis sto de høylytt og diskuterte siste nytt på Klokkeriet kombinert med den siste tids oppgang i kryptomarkedet. Og de hadde muligens på mokasiner, men det er jeg faktisk litt usikker på.
Det er bare det jeg så for meg, og da ville jeg også styrt unna. Men det kan jo være at det var et helt annet klientell akkurat den dagen.
Beklager at du føler det slik. Det var ikke hensikten. Bidraget ditt sementerte dog tankene mine. Det skal du ha.Uff, her var det mye bitterhet i en trivelig tråd
Hva menes med:
Det ble heller ikke bedre av å se klientellet som stod i kø utenfor butikken i Nedre Slottsgate ?
Et fornuftig og konkret svar! Kanskje dette trigger følelsene? Takk!@BigT - la klokkene ligge, og se om du savner dem etter en stund. Interessen kommer og går her også - det tror jeg er helt vanlig.
Arvegods har dessuten egen verdi, ikke gjør noe forhastet.
Om topic, hadde ingen planer i fjor - men det ble likevel en ny Explorer II. Kjører samme strategi i år, kanskje det blir noe nytt i år hvis AD er grei med meg - eller jeg plutselig får lyst på noe uten venteliste. Inpulshandel er det beste!
Det eneste jeg har lyst på i klokkeverdenen nå er å bytte Grand Seiko SBGW-en min…
For dere som ikke ser, anerkjenner, føler eller forstår mine observasjoner; se mine svar. Om dere opplever min subjektive mening som vanskelig, så forsøk heller å overbevise meg om å forbli, fremfor å fornekte.
Klart, er dere andregenerasjon oligarker, rike tsjetsjenere eller generelt særs velstående på sosiale medier, krypto eller annen form for «nye penger», så er det en annen sak. Har jeg tråkket noen på tærne, så ber jeg om unnskyldning. Tror dog ikke nevnte kategori er å finne på dette forumet.