Jeg har en Rootbeer og er veldig fornøyd, betale derimot en nyre på finn. Får håpe at du ikke får 3-4 prisøkninger. Jeg fikk 3 prisøkninger på 11 mnd på en Bluesy.
Jeg er stadig fristet av Alpinister, og leter litt etter en av de mindre uten kompass (Baby Alpinist), og er stadig på jakt etter 1995-generasjonen.
I tillegg frister som alltid Omega, enten det er Seamaster 300 / 2254.50 eller en Speedmaster, men det avhenger veldig av prisen.
Månefase er også på ønskelisten, og da vil jeg gjerne at den skal ha litt størrelse. Christopher Ward sin C1 Moonphase er høyt på listen, men har en mistanke om at fraværet av timeindekser og dato vil irritere meg en del.
Og så et lite sitat fra etappen min i klokkestafetten 3: Antallet plager meg ikke, så jeg må ikke selge. Men jeg ønsker at klokkene skal være i bruk. Derfor tror jeg at neste ut er min Radium Kommando Luft SL. Jeg liker godt radium, så jeg håper kanskje det er mulig å bytte denne i en annen variant. Alpinistene har nok heller ingen varig plass i boksen.