Selge connecten å kjøpe en fet chronograf uten dato. Trenger ikke mer enn 3 klokker
Da er kanskje modellen i hvitt gull mer for deg: SBGW237.Ok, jeg ser…
Men i mine øyne er stålmodellen penere. Kanskje jeg har et anti-bling-filter på hornhinnen.
Da får du håpe @Zawatch sin ikke blir solgt - meget sjelden og attraktiv! https://www.tidssonen.no/forum/threads/rolex-daytona-116520-sort.74393/Om 2025 blir året jeg finner en fin 116520 vet jeg ikke, men den skal jeg ha på et tidspunkt. Ellers er Breguet Tradition eller Lange 1 i rosegull to klokker som frister. Skal også ha en JLC master ultra thin perpetual i stål eller hvitt gull på et tidspunkt, men neppe i 2025…
Om fristelsen etter noe nytt blir stor er det også en viss fare for at jeg ryker på en FXD, selv om jeg er mer enn godt nok dekket på dykkerfronten
Dessverre avtalt solgt.Da får du håpe @Zawatch sin ikke blir solgt - meget sjelden og attraktiv! https://www.tidssonen.no/forum/threads/rolex-daytona-116520-sort.74393/
Denne typen regner jeg med...Hva menes med:
Det ble heller ikke bedre av å se klientellet som stod i kø utenfor butikken i Nedre Slottsgate ?
Den Breitlingen er vanvittig kul! Det eneste som er en dealbreaker er at den så latterlig tykk. Hadde den vært slankere så hadde jeg ryki for lenge siden!Har meget lyst på en moon-phase, antagelig Omega eller Breitling.Vis vedlegg 388002Vis vedlegg 388001
Jeg tror jeg også egentlig er det om jeg ser bort fra arvegodsSelge connecten å kjøpe en fet chronograf uten dato. Trenger ikke mer enn 3 klokker
Snodig med kontrasten mellom kø og impuls. Hvordan balanserer du dette til å bli spennende reiser?Tja… Som vanlig fortsette med å rusle på et sidespor, hvor ingen står i kø for å handle Hva det blir, og om det blir suksess eller ikke er en del av reisen, men spennende blir det alltid
Blir ikke helt klok på tykkelse av klokker. Er enig i at Breitling Premier B25 månefase med sine 15,3 mm er noe tykk. Selv har jeg Premier chronograf med tykkelse på 13,6 mm og Tudor chrono med 14,4 mm og for meg så er dette helt ok, men mange synes at dette er for tykke klokker. Men når en bruker en klokke med nato så blir klokketykkelsen + 1,5mm med remen og kommer fort oppe i 13,6 mm og 14,4mm. Det virker ikke som natoremen blir med når tykkelsen på klokken skal betraktes. Jeg har ikke ( har men ikke prøvd ) klokke med natorem, bærer en klokke med natorem anderledes slik at dette ikke påvirker tykkelsen på klokken ? En Richard Mill eller Jacob & co på 16-18 mm til 3 mill er plutselig en kul klokke, merkes ikke tykkelsen på de ? ( egentlig et unødvendig spørsmål da jeg aldri kommer til å se en slik i live ). Er vel feil tråd å spørre om dette, men det er jo helt vanlig med en avsporing i TS.Den Breitlingen er vanvittig kul! Det eneste som er en dealbreaker er at den så latterlig tykk. Hadde den vært slankere så hadde jeg ryki for lenge siden!