Ting som varer evig.

Denne tråden er helt meningsløs uten:
1736331918542.jpeg

Like gammel som meg og har holdt seg bedre. På norske veier er den også morsommere å kjøre enn alle moderne sportsbiler jeg har prøvd, gitt at man prøver å holde seg innenfor hastigheter som ikke ender rett i kasjotten:)

Redigert:
Synes det er kult å tenke på at disse teppene er laget for å brukes ute. Møtte en veldig god selger og tok naturligvis agnet om at de er unike og vevd frihånd i ren ull uten kjemikalier i fargene.

Og det er så ufattelig deilig å ha et teppe i stua å slappe av på. Har null peil men anbefales på det varmeste!
IMG_4927.jpeg

Redigert:
Synes det er kult å tenke på at disse teppene er laget for å brukes ute. Møtte en veldig god selger og tok naturligvis agnet om at de er unike og vevd frihånd i ren ull uten kjemikalier i fargene.

Og det er så ufattelig deilig å ha et teppe i stua å slappe av på. Har null peil men anbefales på det varmeste!
Vis vedlegg 389995
gøyalt teppe, men forsto ikke hva du mente med at det er laget for å brukes ute..? uteute, året rundt i all slags vær? 🌞❄️☔💨

hvilket land/region er det laget, og hvilken forretning handlet du fra? 🙂

gøyalt teppe, men forsto ikke hva du mente med at det er laget for å brukes ute..? uteute, året rundt i all slags vær? 🌞❄️☔💨

hvilket land/region er det laget, og hvilken forretning handlet du fra? 🙂
Som sagt kan det hende jeg møtte en veldig god selger, men jeg forstod at gabbeh i utgangspunktet ble laget for å brukes på bakken av nomader. Det er veldig tykt og komfortabelt.

Ble kjøpt i en interiørbutikk i Tokyo, og opprinnelsen er nord-iran.

• Liker
Reaksjoner: holmby