Ting som varer evig.

Er vel grunnleggende uenig i at «elektronikk» hører hjemme i denne tråden. Elektronikk er i mitt hode ikke noe som varer evig, men derimot raskt blir utdatert eller ubrukelig

-Nå er jeg i all hovedsak enig, men det finnes unntak.

Det er ikke lenge siden jeg måtte finne tak i en orgie av adaptere for å klare å snakke med en Siemens S5-PLS som var laget i Vest-Tyskland. Har bare stått i en tavle og gjort greia si, den.

Med det sagt, så er jo Siemens helt na... øh, veldig opptatt av at de industrielle automasjonsproduktene deres ikke skal svikte.

-Nå er jeg i all hovedsak enig, men det finnes unntak.

Det er ikke lenge siden jeg måtte finne tak i en orgie av adaptere for å klare å snakke med en Siemens S5-PLS som var laget i Vest-Tyskland. Har bare stått i en tavle og gjort greia si, den.

Med det sagt, så er jo Siemens helt na... øh, veldig opptatt av at de industrielle automasjonsproduktene deres ikke skal svikte.
Siemens legger mye ære i å ha ting som bare varer ja, det kan jeg skrive under på.
Og det er ikke alle som har bakoverkompatiblitet mellom ulike produktserier gjennom 20-30 år. Så noe rett gjør de, til tross for at det inneholder elektronikk.

Får konkludere med at TV'er er bruk og kast, og at toppmodeller får være for de spesielt interesserte som vil bruke mye penger på hobbyen sin. En økonomisk prioritering som blir vanskelig å forstå for oss😁

• Liker
Reaksjoner: holmby og GrimReaper