Ting som varer evig.

Har hatt en Norrøna skalljakke i 15 år, hardt bruk og er like fin enda. Verdt hver krone, kostet vel den gang 2700,- tror jeg.

Og Fischer space pen, min er i bullet versjon. Har vært i venstre lomme i åresvis.

1730916759598.png

Hvor har dere fått reparert Arcteryx?
Siste jeg skulle fikse en jakke, så brukte jeg Gore-tex service, men fant de ikke på nett og telefon når jeg sjekket i sommer.

Siste jeg skulle fikse en jakke, så brukte jeg Gore-tex service, men fant de ikke på nett og telefon når jeg sjekket i sommer.
Jeg har opplevd at Arc'teryx er imøtekommende når det kommer til service, også på eldre plagg. Anbefaler å ta de med til en forhandler av merket, så kan de bistå.

• Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen
Jeg brukte https://barentsoutdoor.no da hunden hadde ødelagt en lommen i jakt på godbiter. Arcteryx sa at det ikke var verdt å fikse siden de ikke kunne matche stoffet da den fargen var utgått. Barents outdoor tok 749kr for å konstruere ny lomme ink. returfrakt. Ja, det er ikke samme farge, men det er på innsiden så bryr meg ikke.

• Liker
Reaksjoner: .TP
Du må først kontakte Arcteryx . Men eg har tidligere sendt hit :
Svenn Erik Nerlandsrem
Sports & Leisure Goretex service
Skomakarvegen 17
N-6480 Aukra