Gullkorn fra Finn.no

Knallkjøp! 70-80% original!Vis vedlegg 388837
Nesten 70-80%. Mulig at den bare er 50-60%.
1735918496979.png

• Haha
Reaksjoner: mr_frodo
«Ekte jagerflyger»! Ikke en vanlig jagerflyger, altså en jagerflyger, heller ikke en falsk en, men en ekte💪
Har vært borti noen falske jagerflypiloter ja, må være litt obs der.
En kammis av en kammis var faktisk jagerflypilot, noe han opplevde som slitsomt å si til pikene han møtte på pub. Dette var på den tiden det kosta 12,- i bommen ved Lierbakken, så han svarte alltid pubpikene hva han drev med på følgende måte: "Sitter i Lier-bommen, jeg er syyyykt god på 12-gangern, skal du høre? 12, 24, 36, (osv i et rasende tempo)". Pikene ble lite imponert, vi gutta hadde det sabla morro;) Han kunne selvsagt være ærlig de gangene han mente det gangnet han.

«Bubble dial» Er det slang for «Ooops! Jeg mista den fine Tudoren min i boblebadet?»

Kikket ikke på annonsen før nå 😲 det der så jo helt jævlig ut! Skal vel ikke ha veldig god peiling på vintage før man styrer unna det vraket der.

Sjarmerende at man får lov til å betale 3% ekstra i datapenger hvis man vil da. Det er raust.

Ikke finn.no ( og ikke gullkorn men snarere gullklump).
Hvordan evner man i det hele tatt å lage en annonse når man er så langt ute på viddene? Å bomme sånn på prisen ( og på modellen... ) når man besitter en sånn klokke er uforklarlig.

Screenshot_20250118_182546_com.android.chrome.jpg

Redigert:
Kostet ikke denne 125k for noen dager siden ?

1737493289840.png

Røverkjøp, *Bilen selges og anses som rep.objekt/delebil ettersom det er diverse feil og mangler med bilen.
1737496342086.png

Bilen har fått påvist rådebank av verksted i etterkant av at vi har utført en større påkost hvor vi skiftet alle 4 turboene, disse er helt nye og originale BMW.
Bilen er ikke kjørt med rådebanken da dette ble avdekket før bilen ble utlevert av verksted.

Hvis bilen er kjørt til verksted uten rådebank så må dette oppstått på verksteder ???????

Røverkjøp, *Bilen selges og anses som rep.objekt/delebil ettersom det er diverse feil og mangler med bilen.
Vis vedlegg 390348

Bilen har fått påvist rådebank av verksted i etterkant av at vi har utført en større påkost hvor vi skiftet alle 4 turboene, disse er helt nye og originale BMW.
Bilen er ikke kjørt med rådebanken da dette ble avdekket før bilen ble utlevert av verksted.

Hvis bilen er kjørt til verksted uten rådebank så må dette oppstått på verksteder ???????
De har blandet, det er mekanikeren som har SETT på Rådebank. Første sesongen er litt sår på slutten. Lett å blande litt når man prøver å snakke seg ut av noen ufrivillige tårer :LOL:

De har blandet, det er mekanikeren som har SETT på Rådebank. Første sesongen er litt sår på slutten. Lett å blande litt når man prøver å snakke seg ut av noen ufrivillige tårer :LOL:
Det er nok svaret, min feil å tro at det var noe galt. For å tro noe annen enn at rådebank har oppstått før bilen var på løftebukk er jo helt umulig. ;)