Denim tråden 👖 - Raw, selvedge, heavyweight ++

Nudie har også elastan i de smaleste modellene sine, tror alt smalere enn Gritty Jackson.

Eg må finne en modell som ikkje er smal. Helst straight cut . Tåler dissa skikkelige Jeansa tørketrommel ? Det gjer nemlig ikkje alt med elastan, ja om en då ikkje skal krympe dei ned til typ skinny.

@Blodstrupmoen alt fra Nudie fra Gritty Jackson (som er ganske smal) og videre er uten elastan så vidt jeg vet. Men for all del ta deg tid til å tørke jeans på stativ eller snor! Tørketrommel krymper bomullen og sliter på den.

@Blodstrupmoen alt fra Nudie fra Gritty Jackson (som er ganske smal) og videre er uten elastan så vidt jeg vet. Men for all del ta deg tid til å tørke jeans på stativ eller snor! Tørketrommel krymper bomullen og sliter på den.

Eg hater trommekle, men det er einaste alternativet eg har halve året.

Er nudie skalaen slik å forstå at feks Steady Eddie 2 er litt videre i cut en det gritty Jackson er ? Begge står vel under regular men sistnevnte er meir til venstre mot smal passform

Ja. Høyre er i utgangspunktet bredere.

Jeg mistenker at trommel kommer til å krympe buksene dine en størrelse, i tillegg til å slite mye på stoffet. Ellers går det jo fint å ikke vaske dem i 6 måneder. :)

• Liker
Reaksjoner: holmby
Litt enabling.
16oz Iron Heart med helt rå slub. :love:

20250119_110448.jpg

Det samme her. Fikk litt rare blikk frå samboeren når eg satt på kne og målte jeansa på stuegulvet. Dette må nok testes. Men ser jo at einaste alternativ er bestilling via nett .
Lett påvirket her også. Bestilte Steady Eddie fra Nudie å de dukket opp på noen få dager, enkel retur ser det ut som også.

Lett påvirket her også. Bestilte Steady Eddie fra Nudie å de dukket opp på noen få dager, enkel retur ser det ut som også.
Det med enkel retur er jo veldig greit når det er fort gjort å gå på en smell . Eg trur at for kver gang eg må finne en ny modell /merke så har eg 1 bomkjøp . Alt var enklere før når en kunne velge mellom Levis eller Lee