Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg liker ikke Trump, men jeg liker effekten han har på noen folk i Washington.
Hvor er journalistene? :rolleyes:

"House Committee on Oversight and Government Reform Chairman James Comer (R-Ky.) issued the following statement in response to the formal debarment:
"Justice for the American people was served today. Bad actor EcoHealth Alliance and its corrupt former President, Dr. Peter Daszak, were formally debarred by HHS for using taxpayer funds to facilitate dangerous gain-of-function research in China. Today’s decision is not only a victory for the U.S. taxpayer, but also for American national security and the safety of citizens worldwide.

In May 2024, Select Subcommittee on the Coronavirus Pandemic Chairman Brad Wenstrup released evidence that EcoHealth repeatedly violated the terms of its NIH grant. EcoHealth routinely ignored government oversight requests, failed to report dangerous gain-of-function experiments conducted at the Wuhan Institute of Virology, and produced a required research report two years late. HHS cited all of these discoveries as key reasons for formally debarring EcoHealth and Dr. Daszak. Given that a lab-related incident involving gain-of-function research is the most likely origin of COVID-19, EcoHealth and its former President should never again receive a single cent from the U.S. taxpayer.”

Jeg liker ikke Trump, men jeg liker effekten han har på noen folk i Washington.
Hvor er journalistene? :rolleyes:

"House Committee on Oversight and Government Reform Chairman James Comer (R-Ky.) issued the following statement in response to the formal debarment:
"Justice for the American people was served today. Bad actor EcoHealth Alliance and its corrupt former President, Dr. Peter Daszak, were formally debarred by HHS for using taxpayer funds to facilitate dangerous gain-of-function research in China. Today’s decision is not only a victory for the U.S. taxpayer, but also for American national security and the safety of citizens worldwide.

In May 2024, Select Subcommittee on the Coronavirus Pandemic Chairman Brad Wenstrup released evidence that EcoHealth repeatedly violated the terms of its NIH grant. EcoHealth routinely ignored government oversight requests, failed to report dangerous gain-of-function experiments conducted at the Wuhan Institute of Virology, and produced a required research report two years late. HHS cited all of these discoveries as key reasons for formally debarring EcoHealth and Dr. Daszak. Given that a lab-related incident involving gain-of-function research is the most likely origin of COVID-19, EcoHealth and its former President should never again receive a single cent from the U.S. taxpayer.”

Akkurat nå har vel journalistene mer enn nok med Donny Dementus...

Reporter: “What can we expect from the NATO countries that spend the least (…), like Spain, below 5%?”

Trump: “Spain is very low. Are they a BRICS nation?”

Reporter: “What?”

Trump: “They are a BRICS nation. Spain. Do you know what a BRICS nation is?”

Akkurat nå har vel journalistene mer enn nok med Donny Dementus...

Reporter: “What can we expect from the NATO countries that spend the least (…), like Spain, below 5%?”

Trump: “Spain is very low. Are they a BRICS nation?”

Reporter: “What?”

Trump: “They are a BRICS nation. Spain. Do you know what a BRICS nation is?”
Mye "taunting" fra fyren.
Han er kjent for å ta visse medier for søppel folk. Har du aldri oppdaget det?
Alle som har litt inni hodet sitt, vet at ingen europeisk nasjon er i BRICS.
BRICS er nemlig en allianse som står mot G7 samlingen og alle vassalene sine(EU inkludert) og Trump liker ikke EU.
Bitter du på sånn krok som kommer fra en rendyrket NYC businessman, har du ingen peiling på hva disse folk er, og hvordan de leker men den andre siden.
Og de er slett ingen politiker som du er så vant til å høre eller se.
Zzzzzzzz

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Mye "taunting" fra fyren.
Han er kjent for å ta visse medier for søppel folk. Har du aldri oppdaget det?
Alle som har litt inni hodet sitt, vet at ingen europeisk nasjon er i BRICS.
BRICS er nemlig en allianse som står mot G7 samlingen og alle vassalene sine(EU inkludert) og Trump liker ikke EU.
Bitter du på sånn krok som kommer fra en rendyrket NYC businessman, har du ingen peiling på hva disse folk er, og hvordan de leker men den andre siden.
Og de er slett ingen politiker som du er så vant til å høre eller se.
Zzzzzzzz
Har absolutt ingen tro på at dette er kalkulert taunting fra Trumpy, jeg tar han for det han er - en gammal, forvirra tullebukk med lite&ingenting inni SITT hode.

Har absolutt ingen tro på at dette er kalkulert taunting fra Trumpy, jeg tar han for det han er - en gammal, forvirra tullebukk med lite&ingenting inni sitt hode.
Ja, akkurat som Biden var?
Fuck that: jeg vet ikke hvorfor en gang jeg gidder å ha en diskusjon med deg.
-Du avledet fullstendig fra min opprinnelig post....Hvem vet hvorfor.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

IMG_8322.jpeg
15 k i bot for å ikke plukke opp etter hunden sin hadde kanskje hjulpet.

Men for å surmule over hunder. Kan ikke like at alle brøytekantene rundt gangveiene til skolen, som barna også skal leke og ake ved er mørkegule av hundetiss.

Ei heller folk som føler det er naturlig å lufte disse dyrene uten bånd. Nei hunden din er ikke "snill". Den er en hund.

• Liker
Reaksjoner: Ivar
Men for å surmule over hunder. Kan ikke like at alle brøytekantene rundt gangveiene til skolen, som barna også skal leke og ake ved er mørkegule av hundetiss.

Ei heller folk som føler det er naturlig å lufte disse dyrene uten bånd. Nei hunden din er ikke "snill". Den er en hund.
Ergo så er det faktum at den er en hund ensbetydende med at den er slem?

Jeg har hatt flere hunder og aldri hatt de i bånd. Hunder er hva de blir dressert til, har du kustus på hunden er det ingen fare. Hvis en hund biter er det en grunn til det. Og den grunnen er sjeldent hunden sin feil.

At eierne ikke plukker opp driten er heller ikke hunden sin feil.
Med det sagt er det veldig mange hundeeiere som aldri burde hatt hund - eller barn for den saks skyld, for oppdragelse er mye det samme i prinsippet. Både barn og dyr blir formet av den/de som oppdrar de.

hadde jeg vært norske trump, ville gitt diktatorordre om å kjemisk kastrere drittsekker for å hindre degenerering og videreføring av manglende folkeskikk

Redigert: