Gullkorn fra Finn.no

Gøy at de legger frem det at den har stått stille i åtte år som noe utelukkende positivt også. Det har jo alle biler godt av..
Helt fantastisk, dette er jo tekst på høyt nivå - overgår selv de mest deskriptive annonsene til klokkeflipper-gutta. Det eneste som mangler er vel at dette er en bil som bare kommer til å stige i verdi.

Likte spesielt godt linken mellom James Bond og Route 66, den så jeg ikke komme….:unsure:

• Haha
Reaksjoner: Jone
Skulle jo tru verkstedet gjorde et minimum av feilsøking før dei bytta 4 turboer. For det er absolutt ikkje billig tenker litt nord om 100 000 i rep . Derfor eg har motor og gir forsikring på alle slike biler.
Ja, helt utrolig. Nye turboer er vel en mager trøst hvis motoren må totaloverhales, eller i verste fall byttes :p

Skjønner ikke helt hvorfor han snakker opp skiltet her, skiltet følger person og ikke bil. Så han sitter jo igjen med dette dustete skiltet når han eventuelt får solgt denne cocksteren som James Bond aldri ville blitt sett død i en gang.

Annonsen gir jo absolutt ingen mening.
Han fremholder jo at skiltet gjør bilen "spesiell". Og skiltet har jo absolutt ingenting tilknytning den bilen etter den er solgt.

Ja, helt utrolig. Nye turboer er vel en mager trøst hvis motoren må totaloverhales, eller i verste fall byttes :p

En får jo tak i byttemotor for ca halvparten vil eg trur , men igjen so er vel garantien heller der også. Det er jo en bil til mellom 600 og 800k alt ettersom vil eg tru.
Uansett så er den en fyr som har nettopp fått overhalt samme motor på verksted i Tyskland for den nette sum av 14000 euro , men det var då inklusive 4 nye turboer. Så er der mva opp på det .

• Liker
Reaksjoner: Consigliere
Helt fantastisk, dette er jo tekst på høyt nivå - overgår selv de mest deskriptive annonsene til klokkeflipper-gutta. Det eneste som mangler er vel at dette er en bil som bare kommer til å stige i verdi.

Likte spesielt godt linken mellom James Bond og Route 66, den så jeg ikke komme….:unsure:
Det står:
1737580205924.png

Skjønner ikke helt hvorfor han snakker opp skiltet her, skiltet følger person og ikke bil. Så han sitter jo igjen med dette dustete skiltet når han eventuelt får solgt denne cocksteren som James Bond aldri ville blitt sett død i en gang.

Annonsen gir jo absolutt ingen mening.
Han fremholder jo at skiltet gjør bilen "spesiell". Og skiltet har jo absolutt ingenting tilknytning den bilen etter den er solgt.
Stusset på det samme, og var faktisk på vei til å stille spørsmål om det her i tråden, men da slår jeg meg til ro med at du (og forsåvidt jeg) har rett, og at det bare er selger som er fullstendig på bærtur.
Det at han nettopp har fått en solid bot for villedende markedsføring gir jo på et vis mening...

• Haha
Reaksjoner: permagnar
Stusset på det samme, og var faktisk på vei til å stille spørsmål om det her i tråden, men da slår jeg meg til ro med at du (og forsåvidt jeg) har rett, og at det bare er selger som er fullstendig på bærtur.
Det at han nettopp har fått en solid bot for villedende markedsføring gir jo på et vis mening...
Dette er et klassisk eksempel på en selger som er godt ute og sykler ja. Vet ikke om han er såpass tett at han ikke vet det selv eller om han prøver å lure noen til å tro at dette idiotiske skiltet følger med.

Men man kan jo finne en viss glede i at det ikke er bare gråbaronene på klokkebørsen som lager dustete annonser 😄

• Liker
Reaksjoner: Bøygen
Dette er et klassisk eksempel på en selger som er godt ute og sykler ja.

-Hver gang jeg ser slike utsøkte fraser som 'burde ikke ha noen problemer med å gå gjennom EU-kontroll', får jeg en slik ubendig trang til å spørre hvorfor ikke selger fikser EU-kontroll og med det reduserer prutningsrommet betraktelig.

Det er ofte en grunn til det, og det er ikke nødvendigvis at selger er lat...

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
  • Liker
Reaksjoner: Maz19
«Eksempel på samme årsmodell med høyere KM-stand, samme utseende, like felger etc selges for 499 990 kr, se eksempel her:»

Her henviser han til og med til en annonse av en 911.

Vis vedlegg 390839Vis vedlegg 390840
Det forteller enda mer om hvor tett han er, eller så håper han at han finner en kjøper som er hakket tettere. Fristende å ta kontakt for å finne det ut.