Gullkorn fra Finn.no

Gøy at de legger frem det at den har stått stille i åtte år som noe utelukkende positivt også. Det har jo alle biler godt av..
Helt fantastisk, dette er jo tekst på høyt nivå - overgår selv de mest deskriptive annonsene til klokkeflipper-gutta. Det eneste som mangler er vel at dette er en bil som bare kommer til å stige i verdi.

Likte spesielt godt linken mellom James Bond og Route 66, den så jeg ikke komme….:unsure:

Skulle jo tru verkstedet gjorde et minimum av feilsøking før dei bytta 4 turboer. For det er absolutt ikkje billig tenker litt nord om 100 000 i rep . Derfor eg har motor og gir forsikring på alle slike biler.
Ja, helt utrolig. Nye turboer er vel en mager trøst hvis motoren må totaloverhales, eller i verste fall byttes :p

Skjønner ikke helt hvorfor han snakker opp skiltet her, skiltet følger person og ikke bil. Så han sitter jo igjen med dette dustete skiltet når han eventuelt får solgt denne cocksteren som James Bond aldri ville blitt sett død i en gang.

Annonsen gir jo absolutt ingen mening.
Han fremholder jo at skiltet gjør bilen "spesiell". Og skiltet har jo absolutt ingenting tilknytning den bilen etter den er solgt.

Ja, helt utrolig. Nye turboer er vel en mager trøst hvis motoren må totaloverhales, eller i verste fall byttes :p

En får jo tak i byttemotor for ca halvparten vil eg trur , men igjen so er vel garantien heller der også. Det er jo en bil til mellom 600 og 800k alt ettersom vil eg tru.
Uansett så er den en fyr som har nettopp fått overhalt samme motor på verksted i Tyskland for den nette sum av 14000 euro , men det var då inklusive 4 nye turboer. Så er der mva opp på det .

• Liker
Reaksjoner: Consigliere
Helt fantastisk, dette er jo tekst på høyt nivå - overgår selv de mest deskriptive annonsene til klokkeflipper-gutta. Det eneste som mangler er vel at dette er en bil som bare kommer til å stige i verdi.

Likte spesielt godt linken mellom James Bond og Route 66, den så jeg ikke komme….:unsure:
Det står:
1737580205924.png