Pulsen har senket seg etter Watches and Wonders, og jeg har laget meg en topp 3 liste av klokker jeg svært gjerne kunne tenkt meg i boksen.
Listen er følgende:
Patek Philippe 5524G:
Jeg er en av de få (?) som alltid har digget Calatrava Pilot Travel Time. Den tidligere utgaven i WG var litt anonym og kjedelig. Dagens 5524R er ikke for pen, men jeg føler du blir litt "låst" mtp bruken. Men, den er absolutt veldig fin.
Den nylanserte 5524G-010 gir meg derimot skikkelig puls. Det snakkes om "vintage-look" og diverse. Jeg syns derimot den er frisk, moderne og glir perfekt inn i 2025. Elfenbein skiven i kombinasjon med kaki grønn rem er 10/10.
Rolex GMT-Master 2 "Tiger Iron":
Den neste på listen er den nye GMT i Everose gull med "Tiger Iron" skive. Den bare vokser og vokser på meg. Jeg digger generelt GMT med Oysterlenke og Everose gull. Tiger Iron er mye, men samtidig avslappet. Jeg får en klokke jeg alltid har hatt lyst på, samtidig som du får noe eget du mest sannsynlig aldri vil treffe på din vei, med meget unik og egen skive.
Jaeger-Lecoultre Reverso Tribute Duoface Small Seconds:
Jeg har hatt lyst på en Reverso lenge. Det finnes så mange varianter, størrelser, farger osv. Den nylanserte Tribute Duoface Small Seconds med
sort skive er tett på det jeg har sett for meg hvordan "min" Reverso burde være. Den tidligere referansen med blå skive har jeg prøvd flere ganger, så størrelsen er også den som appellerer mest til meg. Pen, casual og sporty. Tikker jo alt av bokser!!
Som en liten bonus og/eller guilty pleasure tar jeg med en fjerde klokke på listen.
Moser Endeavour Centre Seconds Concept Purple Enamel:
Jeg vet ikke hva jeg skal skrive en gang. Lilla er kanskje ikke helt det første jeg tenker på når jeg skal kjøpe meg ny klokke, men den er.... Ja, den er noe for seg selv! Rå kul, rett og slett! Tror nok ikke jeg har baller nok til å gå "all the way", men det er jo lov å drømme da.
Hvordan ser deres topp 3 liste fra Watches and Wonders ut?