Å hoppe etter wirkola..

Medlem
29. mai 2010
Sted
Bærum
Det kom en forsendelse på jobben i dag. Noe helt nytt og deilig.
Jeg rekker akkurat å legge ut et par bilder av nyervervelsen mellom møter. Kunne ikke pakke ut og alt det der. Da ville kollegaer reagert. Boksen og staffasje ligger trygt plassert i bilen, her er mitt siste innkjøp - på lenge.

Kjent?
temporary-26.jpg

Mer kjent?
temporary-27.jpg

Tada..
temporary-25.jpg

temporary-24.jpg

Alle klistremerker er nå fjernet.

Det føles litt som å hoppe etter wirkola, med pondus72s unboxing av den smarte fetteren rett før helgen. Men jeg er fornøyd, ingen tvil om det :cool::cool::cool:

Skåret i gleden er at kjøpet av AP ROC og IWC Port 7 days ble mer kostbart enn jeg hadde ønsket. Rettere sagt enn kona kunne bifalle. Sånn skjer når man kjøper et altfor stort og dyrt hus, som også skal fylles opp. Nå må derfor ennå flere klokker ut (enn breguet og daytona, som er solgt). Noen som er keene på en sub-c?

Gratulerer med et fantastisk ur!! Denne hadde jeg på handa for en uke siden, og ble helt forelsket:) Bare synd at klokkekontoen var skrapt:(

Gratulerer med et nydelig ur Sjuli! Dette er min IWC-favoritt.. For øvrig godt mulig jeg kan hjelpe til med frisk kapital i bytte mot Sub C'en dersom husfreden skulle kreve det:)

Gratulerer! Jeg er jo forutintatt, men dette er et fantastisk vakkert ur :D Kos deg med det!

Takk for det, gutter :)
Happy camper i dag! Det går som sagt utover subben, og det er litt trist. Jeg har vært meget fornøyd med den, og når subben er solgt er jeg rolexløs :( Men sikkert ikke så lenge, kjenner jeg meg selv rett..
I mellomtiden får jeg kjøpe meg en real beater til 10k.