Årets første utpakking herfra!

Gratulerer så mye, Boro!

Flott Hamilton du har fått deg der, og det blir spennende å se den på rem også! Husk bilder når den tid kommer!:D

Tusen takk!

Gleder meg til de kommer i posten. Bilder kan jeg love! Har vurdert å få noen litt mer kamerakyndige enn meg til å få tatt noen skikkelige bilder av alle de tre (!) klokkene mine en dag. Er gøy å ha liggende og ikke minst å dele med andre klokkegale :)

I første omgang kan jeg hvertfall love bilder tatt av amatøren, meg ;)
 
Jeg liker best croco grain selv.
Men ikke spør meg om nyanser på brune skinnremer..
På mini-gtg lille nyttårsaften med Tore og mikkemus23 oppdaget jeg til min overraskelselse at jeg nærmest samler på brune skinnremmer i forskjellig nyanse. :p
Hva en klokke kler best er veldig avhengig av uret syntes jeg.. :p


Når jeg tenker meg om, om du liker remmer uten tekstur best, så har jeg kanskje en brun liggende jeg ikke bruker. ;)
 
Jeg liker best croco grain selv.
Men ikke spør meg om nyanser på brune skinnremer..
På mini-gtg lille nyttårsaften med Tore og mikkemus23 oppdaget jeg til min overraskelselse at jeg nærmest samler på brune skinnremmer i forskjellig nyanse. :p
Hva en klokke kler best er veldig avhengig av uret syntes jeg.. :p


Når jeg tenker meg om, om du liker remmer uten tekstur best, så har jeg kanskje en brun liggende jeg ikke bruker. ;)

Ja, av det jeg har sett tror jeg det er klart penest med croco grain på brune :)
Rem er jo en nokså rimelig måte å få en klokke til å ha veldig forskjellige uttrykk. Det er kult!

Hehe, har du et bilde av den da? :D
 
Den jeg tenkte på var ikke mer enn 18mm.

Hadde en ganske mørk uten tekstur og en lys med litt tekstur.

Bildene er tatt på kjøkkenbenken, så de er horrible, selv for å komme fra meg. :p

IMG_0474.jpg


IMG_0476.jpg



Vet ikke helt om jeg tror noen av dem er innertier for Hamiltonen.
 
Den jeg tenkte på var ikke mer enn 18mm.

Hadde en ganske mørk uten tekstur og en lys med litt tekstur.

Bildene er tatt på kjøkkenbenken, så de er horrible, selv for å komme fra meg. :p

IMG_0474.jpg


IMG_0476.jpg



Vet ikke helt om jeg tror noen av dem er innertier for Hamiltonen.

Ja, riktig... Da var den en del mm for smal ja. Den mørkeste av dem så jo ikke helt dum ut egentlig :)
Hmm, skal titte litt på Ebay igjen. Er helt sikkert noe pent å få tak i uten at det koster skjorta.
 
Om det er 22mm så passer ikke de to andre heller. ;)

Tror honningbrun rem med crocograin og hvit søm hadde vært knall på den. :)
 
Takker :) Er bare å legge inn bestilling. UPS leverer latterlig raskt ;)

Hva den lå på? ca 1000$? Fra ebay? Hvor mye i frakt? toll/mva? :) Kunne vært en fin dressklokke.

Har sett på "Longines Legend Diver" også, så må ikke bli for mange klokker for min del nå. Det kommer jo bilder av nye klokker hele tiden her. Skulle nesten tro dette var et klokkeforum "hehe"
 
Hva den lå på? ca 1000$? Fra ebay? Hvor mye i frakt? toll/mva? :) Kunne vært en fin dressklokke.

Har sett på "Longines Legend Diver" også, så må ikke bli for mange klokker for min del nå. Det kommer jo bilder av nye klokker hele tiden her. Skulle nesten tro dette var et klokkeforum "hehe"

Du har pm :)
ja, jeg ser for meg den som en litt barsk dressklokke også.

Hehehe!! Det problemet der har jeg smakt en del på. Det er aaalt for mye fint å velge mellom. LLD er skikkelig fin! Dyrere enn Hamilton, og har et litt annet uttrykk, men ordentlig fin.
Tror nesten det er et klokkeforum ja ;)
 
Hirsch syntes jeg ofte er ubehagelig stive, selv etter lang tid og mye oppmyking.. Hvordan er den modellen der?
 
Hirsch syntes jeg ofte er ubehagelig stive, selv etter lang tid og mye oppmyking.. Hvordan er den modellen der?

Jeg er fornøyd med den. Den er litt tykk så det gjør jo at den føles litt stiv, men alt i alt syns jeg den er flott.
Det finnes selvsagt bedre , men prisen tatt i betraktning er den valuta for pengene syns jeg.
 
Gratulerer så mye, den var flott.
Jeg likte lenken også, jeg.

Har etter tips her på sonen bestilt et par remmer fra Rich hos Toshi Straps og kan i alle fall anbefale deg å ta en titt. Har riktignok ikke mottatt remmene ennå, men selve handelen med "skreddersøm" og det hele har i alle fall vært en grei opplevelse.