Årets første utpakking herfra!

Gratulerer med ny Hamilton! Jeg er en stor fan av Hamilton, synes de har mange flotte modeller og har nett bestilt en ny selv! Gøy at Hamilton blir mer utbredt her hjemme!
 
Har bestilt to svarte foreløpig. En i glatt, matt skinn med hvite sømmer og en litt blankere med svarte sømmer som etter prisen å bedømme er skinn med crocomønster.

Har lyst til å bestille en brun også, men er veldig usikker på hvor lys eller mørk den burde være? Eller om det bør være croco eller glatt skinn? Har du noen stalltips i så måte?

Først gratulerer så mye med en flott Hamilton!

Den blir nok flott på remene du har bestillt! Tror også den ville sett rå ut på en mørk brun rem fra Hirsch, eks http://www.hirschstraps.com/HIRSCH-Watch-Straps/HIRSCH-Watch-Straps-Genuine-Leather/GRAND-DUKE-Leather-Watch-Strap-BROWN

Remmene fra Toshi er utrolig flotte, men de blir også en del dyrere. Så tror jeg en litt mer dressy rem hadde kledd klokken godt;)
 
Gratulerer så mye, den var flott.
Jeg likte lenken også, jeg.

Har etter tips her på sonen bestilt et par remmer fra Rich hos Toshi Straps og kan i alle fall anbefale deg å ta en titt. Har riktignok ikke mottatt remmene ennå, men selve handelen med "skreddersøm" og det hele har i alle fall vært en grei opplevelse.

Takker :) Lenken er egentlig en veldig positiv overraskelse ifht hva den så ut som på bildene av den jeg kjøpte. Kraftig og kul.

Takk for rem-tips! Skal ta en titt der.
 
Gratulerer med ny Hamilton! Jeg er en stor fan av Hamilton, synes de har mange flotte modeller og har nett bestilt en ny selv! Gøy at Hamilton blir mer utbredt her hjemme!

Kult!! Da ser jeg frem til utpakking når du får post :D Det later til å være mye for pengene, og god kvalitet.

Gratulerer med flott klokke!

Thanks! Den er en kraftig 42mm :)

Først gratulerer så mye med en flott Hamilton!

Den blir nok flott på remene du har bestillt! Tror også den ville sett rå ut på en mørk brun rem fra Hirsch, eks http://www.hirschstraps.com/HIRSCH-Watch-Straps/HIRSCH-Watch-Straps-Genuine-Leather/GRAND-DUKE-Leather-Watch-Strap-BROWN

Remmene fra Toshi er utrolig flotte, men de blir også en del dyrere. Så tror jeg en litt mer dressy rem hadde kledd klokken godt;)

Satser alt på at de remmene jeg har bestilt er greie. Hvis ikke, var de hvertfall så billige at det ikke er noen krise ;) Enig i at en dressy rem antakelig er skikkelig pent. Tror den ene jeg har bestilt er nokså fin sånn sett, men det er ganske klart at jeg må ha en brun også. Skal titte på hirsch remmene. Takk for tips!
 
Da var første rem i hus! Her er et par bilder av seansen med lenke/rem-bytte:

Det er unektelig gøy å titte på urverket når det tikker og går!!
2012-01-03162859.jpg


2012-01-03162917.jpg


2012-01-03163009.jpg


2012-01-03163401.jpg


2012-01-03163534.jpg


2012-01-03163610.jpg


Må si jeg er veldig fornøyd så langt :) Skulle kanskje ideelt sett vært hvite sømmer på denne, men liker den godt! Har jo en med hvite sømmer på vei.
 
Gratulerer. Denne kledde forresten den remmen muligens bedre enn lenken også.
 
Gratulerer så masse med ny Hamilton, og den ble fantastisk på sort rem. Godt å se at det er andre her også som kjøper Hamilton.