Øl og klokker.

Kjøpte femten stykk av Tokyo da polet lanserte dem i 2010. Dette er vel blant de siste. ;)

Jaggu! Du har hatt det litt travelt da. Har det vært noen utvikling/endring i smaksopplevelse ettersom de har blitt eldre? En øl som Tokyo holder vel i hvert fall 4-6 år etter tapping på flaske.

Sent from mobile device

qapyva3a.jpg

UIEc4.jpg

denne går 'i' maten og første höstgrytan og ikke 'til' maten.
Men trenger bare 2/3 flaske så får smakt litt okokt med :)

7989287999_ff251eda09_z.jpg

Koser meg med "Led Zeppelin: The song remains the same" film/konserten fra touren i '73 :)

led-zeppelin-led-zeppelin-the-song-remains-the-same-%5Bblu-ray%5D(movie)-20111125003858.jpg

7989287999_ff251eda09_z.jpg

Koser meg med "Led Zeppelin: The song remains the same" film/konserten fra touren i '73 :)

led-zeppelin-led-zeppelin-the-song-remains-the-same-%5Bblu-ray%5D(movie)-20111125003858.jpg

Litt OT, men satan for en bra konsertfilm. Har sett den X antall ganger, men det er minst 20 år siden sist. En slitt VHS-kopi. Tror jeg må bestille meg den på DVD, eller aller helst på Blu Ray. Husker jeg skvatt voldsomt første gang jeg så scenen med de røde øynene til Jimmy Page. :D

En av de bedre konsertene jeg har sett.

iTunes har denne filmen i HD. Ser via Apple TV :)

Konserten er ferdig. Himmel og hav så bra!!

Nå er det David Gilmour Live at Royal Albert Hall som får står for lyd og bilde :D

Skifter fra Saison Wit til Pale Ale.

7989608280_b13e654da2_z.jpg

PS! Går over til lukket forum ;)

Blitt en del øl på Dubliner i kveld, dessverre ikke noen bilder, men fantastisk med Newcastle på tapp.

Som en forsmak på tur til Skottland i slutten av oktober handlet jeg og en kamerat inn tre skotske øl for kvelden:)

ygetahe9.jpg

8epusybe.jpg

8evyjapa.jpg

vunejazu.jpg

eda9ymys.jpg

Alle var gode, men du verden Dark Island Reserve tok kaka! Nydelig mørk og avbalansert, en merket at en drikker en øl utenom det vanlige:)

Ni ska sleppe å se flere bilder av Garmin som var uret når bildet bør tatt så strengt tatt er dette øl-post
4a3anajy.jpg

Haandbryggeriet Norwegian Wood, 'wood' hinter om røyksmak og det er det absolutt. Ikke noen Innis&Gunn-røyksmak men svært tilstede. Halvliter av slikt ble mye men absolutt noe som har livets rett :)