Øl og klokker.

51a7bed0-ede7-bc31.jpg

Min Topp-3 på Mini-Rimi hjemme i nabolaget:

1) Nøgne Ø Wit
2) Red Stripe
3) Tiger

Sort og Gull klær Raven svært godt!
Men som alltid når det blir øldrikking her savner jeg Systembolaget hjemme,
både på utvalg og pris :)

Knall bilde, adamskater!

Siden bryggeriet og undertegnede har samme postnr. følger jeg opp med dette:
nyttbilde.jpg

Det lille lokale bryggeri har mye bra øl, "butikkøl" og ikke minst de du får på polet. Man MÅ gjennom alle, gled Dere.

51a7bed0-ede7-bc31.jpg

Min Topp-3 på Mini-Rimi hjemme i nabolaget:

1) Nøgne Ø Wit
2) Red Stripe
3) Tiger

Sort og Gull klær Raven svært godt!
Men som alltid når det blir øldrikking her savner jeg Systembolaget hjemme,
både på utvalg og pris :)

Tiger????? Tuller du? og Red Stripe? Hmmmm. Her må det sjekkes opp. Tur til flirets land er bestilt. Bilder og smaksopplevelser følger etter endt vakt periode.

Frode.

Tiger smaker jo kroppssvette... Men etter en six pack så går jo alt ned på høygir... Til og med Tiger :)

Tiger smaker jo kroppssvette... Men etter en six pack så går jo alt ned på høygir... Til og med Tiger :)

Tiger byttes med fordel ut mot noe mørkere, Newcastle og Killenny er begge bedre øl - Tiger datt in mest på grund av affeksjonsverdien og lengsel etter den fjerne østens strender og 35 grader :)

Kunne ikke la det gode været gå hus forbi, så en liten pause fra bachelor for å ta seg en øl må man tåle :)

09738b17.jpg

Tiger skuffer aldri.....med å gi meg en Satans hodepine :D

Har vært i Hong Kong de siste dagene, og tilbrakte igår kveld på The Globe, en fin pub med et fantastisk øl utvalg.

Kan anbefales dersom noen av dere skulle befinne dere i nærheten. Jeg drakk Old Speckled Hen som er en av mine favoritter.

www.theglobe.com.hk

Ble forøvrig litt titting i klokkebutikker, men ingen handel :(

Familiebildet sitt det :)
Klokke nummer to fra bunn er det en skx007 (sort skive) med wjean-lenke?
Skulle likt å se sort monster live en dag med og sammenlignet med OM

Tar meg den frihet til å svare, selvom det er Jonas sin klokke :p
Det er en skx007 med wjean-lenke, så den ser helt lik ut som den du videreførte til meg tidligere i dag, utenom den svarte bezelen.
Skulle sagt i fra tidligere i dag, kunne jeg jo tatt med sort monster. Men får ta den med hvis vi handler igjen :cool:

Du skal ikke se bort ifra ny handel en dag nei :)
Trodde det var Orange Monster du hadde - kanskje har begge??? :cool:

Jeg har OM, men Jonasb har den svarte, og bor rett ved der vi møtes. Så hadde ikke tatt mange minuttene å hente den ;)
Det får holde med en monster, foreløpig :p