Øl og klokker.

Pokker. Stod på polet å vurderte sterkt om jeg skulle kjøpe dette ølet i dag, men droppet det å enten opp med noe annet. Merker at jeg angrer nå, men får kjøpe det neste gang :)

Som humlehode kan jeg skrive under på at dette ølet er kjempegodt! :cool:

[/IMG]tp://img.tapatalk.com/4d10ef4a-973b-6770.jpg[/IMG]

Jeg er ikke alkis, men har det morro for det

[/IMG]tp://img.tapatalk.com/4d10ef4a-973b-6770.jpg[/IMG]

Jeg er ikke alkis, men har det morro for det

4d10ef4a-973b-6770.jpg

Fikset bildeurl ;)

.....denne tråden må jo bare opp og frem:D Sitter og nyter et glass med Whitstable Bay akkompaniert
med en liten Nikka "from the barrel" Livet er herlig dere.

IMG_6183.jpg

Her går det i Lade Gaards juleøl :) God smak, men litt kort ettersmak, synes også at det er for mye kullsyre i den
:p

54d7aa14-b486-7fc7.jpg

Se der ja! Lenge siden jeg har drukket den! Hva syntes du?

Den var kjempegod, men kanskje en Ale for en varm sommerkveld kontra en mørk vinterkveld.
Veldig interessant den Ebel vintagen din, det er jo den klassiske "Ebel 1911" shapen på kassen som
de har brukt hele veien frem til nå. Hvor gammel er klokka di? Og hvordan urverk tikker bak skiven....?

Takk for det:)! Ebelen har jeg arvet av min farfar. Jeg vet desverre veldig lite om denne klokka, men han mente at den ble kjøpt på 50-tallet. Jeg må skru den manuelt opp hver dag. To rekker med tall står bak 9120953 og 1466. Den er swiss. Skulle gjerne fått mer info om den. Du kan se et bedre bilde av den i "Dagens klokke" -tråden:)

Takk for det:)! Ebelen har jeg arvet av min farfar. Jeg vet desverre veldig lite om denne klokka, men han mente at den ble kjøpt på 50-tallet. Jeg må skru den manuelt opp hver dag. To rekker med tall står bak 9120953 og 1466. Den er swiss. Skulle gjerne fått mer info om den. Du kan se et bedre bilde av den i "Dagens klokke" -tråden:)

Morsomt, EBEL er et merke man man sjelden ser vintageur fra på markedet. Ta godt vare på den;)

Nydelig Pepsi UJU!

17fb431b.jpg

Fyr & flamme ipa og 14060.
Liker klokken bedre enn ølet. Godt det finnes annet øl der det kommer fra :)

543077b0-5b59-ac0a.jpg

Dobbel ipa fra vinneren av nm i hjemmebrygg.

Siden jeg er deleier med 50% i en vakker skute kjøpte jeg denne delvis pga navnet. Og delvis grunnet sine 8,5 prosent:)

Tyngre enn de fleste ipaer. Men den er jo dobbel. Bitter. Middels kort smak.
Absolutt god alene, men trolig best med mat:)