Øl og klokker.

Som pilot er det jo ingen tvil om hva favorittølet mitt er: Nøgne Ø Two Captains :D

125773.jpg

Et fantastisk godt øl som det dessverre så ut til at vi aldri skulle få se mer til, men nå er det brygget en ny runde. Jeg har ingen flasker i hus enda, men leter landet rundt etter et vinmonopol som har fått inn de nye flaskene!

TGIF!:mrgreen:

Litt av det som skal skylles ned halsen min om en liten stund.:) Og noe som kan pryde håndleddet i helgen.

CIMG0913.jpg

CIMG0920.jpg

God helg!

GONZO PORTER

IMG_5928.jpg

Siden jeg er en stor fan av Hunter S. Thompson plukket jeg opp noen av disse når de var
tilgjengelig på polet for et par år siden. Jeg har tatt vare på denne av ren nostalgi selv om
den har gått ut på dato for en stund siden (øllet altså, ikke klokka;))

Bra tråd - øl og klokker.
To av de tingene jeg liker godt.
Kjører inn et bidrag fra annen tråd, siden det nå er blitt en egen tråd dedikert temaet.:D

Når vi først er inne på øl, så må jeg bare slå et slag for denne.
Belgiske Westmalle Trappist.
Produsert av munkeordenen.

Ølet er faktisk like sexy og forførende som pin-up nonnen ved siden av. Farlig fristende. Har du først fått smaken av henne..... eh, ølet, så vil du bare ha mer....:cool:

(Se godt etter.... det ER en klokke der.....)

f7114dce.jpg

Lys frisk pils er godt etter sykkeltur. Ble sittende å stirre på den ustoppelige boblestrømmen i motlys og ble lettere hypnotisert...
TBE_0080.jpg

Første gang jeg har kjøpt øl etter klokka. Måtte bare ha denne til grailen min :)

Bra det var en ale ettersom jeg er på ale/IPA-kjøret om dagen.

54ca65e1-7fbb-6786.jpg

Herlige bilder, Frode. Må innrømme det fristet, selv om jeg ikke er noe særlig til øldrikker. Klokkene gjør det jo bare litt mer delikat.

Mandag-10-10-11-2.jpg

Det blir påstått at dette ølet ikke fås utenfor 10 milsgrensen rundt München. Ikke vet jeg, men ølet var friskt og kaldt. Ikke feil. Og så er bryggeriet eid av en veldedig organisasjon. Ikke feil det heller.

Frode.