- Medlem
- 25. nov. 2008
Smaken er ikke så mye å skrive hjem om, men var det eneste vi fikk tak i som 16-åringer på hytta. 16 år siden sist så måtte smake en for moroskyld
Tusen takk for tipset Bare navnet hørte sprudlende ut nok til å måtte prøve!Ikke øl, men jeg kan vel like gjerne bli kjeppjaget fra denne tråden som å starte den lille alkoholfritråden. Jeg har blitt hekta på Copenhagen Sparkling Tea Blå og Lyserød som alkoholfri alternativ hvis jeg skal være edru og det ikke passer med/jeg ikke har lyst på brus.
Takk for tipset. Var innom polet i dag og fikk med meg noen. En god klassisk tysker.Fant denne tyskeren på polet i dag, traff bra hos meg synes jeg. Ukomplisert, men tvers gjennom god tysk pils. God sommer!
Vis vedlegg 256909
St. Feuillien syntes jeg var veldig, veldig god, og Westmalle blir aldri feil. Regner med at det er et par Trippel som gjemmer seg i bakgrunnen?Vis vedlegg 273614
Juleinnkjøp forsøk to. Første runde holdt ikke helt inn til jul…
Ja det ble min favoritt i år! Trippel i bakgrunnen jaSt. Feuillien syntes jeg var veldig, veldig god, og Westmalle blir aldri feil. Regner med at det er et par Trippel som gjemmer seg i bakgrunnen?