Raska med meg disse tre luringene fra taxfreen i Brussel. Erfaringer og tips tas i mot med glede, men «en av gangen» er sikkert lurt, alternativt «del med gode kompiser».
Vis vedlegg 300882
Alle 3 er gode øl. Rodenbach'n er en personlig favoritt
Raska med meg disse tre luringene fra taxfreen i Brussel. Erfaringer og tips tas i mot med glede, men «en av gangen» er sikkert lurt, alternativt «del med gode kompiser».
Vis vedlegg 300882
Jeg liker den! Forfriskende i varmen!Vis vedlegg 301150
Faktisk ok
Hva er det du sliter med da? Syrligheten? For man får surøl med lite syrlig smak.Mye surøl her nå. Jeg sliter litt med å finne gleden i surøl. Kanskje forumet kan hjelpe meg?
Hva er det du sliter med da? Syrligheten? For man får surøl med lite syrlig smak.
Ta turen til et velassortert Vinmonopol, og forklar ‘problemet’ ditt. Da vil du få god hjelp.
Samme her. Da foretrekker jeg heller et kvalitetsøl som faktisk smaker øl...Tja, litt både óg. Er vel kanskje mest at jeg ikke får helt «øl-følelsen».
Oppsummering etter helgas hyttetur med tre ølglade kompiser:Raska med meg disse tre luringene fra taxfreen i Brussel. Erfaringer og tips tas i mot med glede, men «en av gangen» er sikkert lurt, alternativt «del med gode kompiser».
Vis vedlegg 300882
Tja, litt både óg. Er vel kanskje mest at jeg ikke får helt «øl-følelsen».
Da er det tankesettet som er feil, at det forventes klassisk pilsnersmak av et surøl.Samme her. Da foretrekker jeg heller et kvalitetsøl som faktisk smaker øl...
Samme her. Da foretrekker jeg heller et kvalitetsøl som faktisk smaker øl...
Og øl smak er?
Spontangjæret surøl. Alt det andre moderne skvipet kom senere