Bland dette med en stor porsjon pinnekjøtt, masse akkar og vi har oppskriften på en elendig onsdag.
Men du har mest sannsynlig en fin tirsdag Du får si i fra hvordan Delirium Christmas smaker, har ikke fått smakt den enda
Bland dette med en stor porsjon pinnekjøtt, masse akkar og vi har oppskriften på en elendig onsdag.
Familie bilde! Blir vel konsumert før man reiser ut i kveld
Etter at jeg kom hjem igår viser det seg at moren min har laget øl-julekalender til min bror og meg. Igår fikk vi en flaske Hoegaarden, noe som passer meg perfekt ettersom det er en av mine favoritter. Ikveld fikk vi en flaske med Svyturys Extra fra Litauen. Blir spennende å konsumere den senere ikveld
I kveld fikk jeg en Snake Dog IPA i kalenderen. Den var alt for bitter for min egen del, den gikk rett i vasken etter 2 sluker og ble byttet ut med en Masi Costasera Amarone Classico fra 2007 i stedet
I kveld fikk jeg en Snake Dog IPA i kalenderen. Den var alt for bitter for min egen del, den gikk rett i vasken etter 2 sluker og ble byttet ut med en Masi Costasera Amarone Classico fra 2007 i stedet