Ønbåksing: Djøst anådda daiva!

Heftig, gratulerer! Flekk ny også? :)

Men handle orange gummi, skulle ikke du slenge på Isofrane da? (Ikke at det ene utelukker det andre.)

Å fyttirakkern! Grattis med en rå klokke jeg alltid har elsket! Offisielt den mest maskuline mannen i gata med ploprofen :)

Men handle orange gummi, skulle ikke du slenge på Isofrane da? (Ikke at det ene utelukker det andre.)

Svart ISO, orange OEM :)

Stødig dette beistet her... Må vel søke om bæretillatelse før jeg kan bruke den offentlig :p

Ah, ISO=Isofrane. Catcha ikke den i farten, antok at det var noe dykkerlingo for våtdrakt eller noe, jeg. :D

Husk å poste bilder med ISO'en så fort du får montert, da!

haha, heldig med den! men hva er greia med denne sleipe "se på min fine boks"-trenden?! Venter i spenning.

Akkurat i dette tilfellet er det vel fordi boksen er laget av samme materiale som våtdrakter, og til og med glidelåsene fra Riri er av svært bra kvalitet. Også samme som blir brukt på mange dykkerdrakter.

Gratulerer med "Holy daivah" som Pondus ville sagt det, Sponon! En av mine "må-ha-en-gang-i-løpet-av-livet"-klokker. Gleder meg skikkelig til å se undervannsbildene! :)

Veldig kul den derre der

Det er et ur for kjennere og helt udiskutabelt en ekte dykkerklokke! Man vet du mener alvor med den på armen. Husker jeg var veldig besatt av å se og prøve når den kom, men ble litt for dyr den gangen. Hadde jeg fått presset kroppen ned i våt - tørr drakt igjen så er denne på topp tre, minst! Gratulerer.

Gratulerer med fin klokke.

Denne er på topp av klokker jeg kunne tenkt meg å prøve på armen. Sitter den riktig er det mulig det blir mitt neste klokke kjøp.

Gratulerer, synes den er så vulgær/harry at den faktisk blir kul. ;)

PS: Hvilken unnskyldning hadde postmannen da?

GRATTIS!
Man vet å verdsette kvalitet, og dette verket er det bare bøye seg i støvet for. Eller dykke i havet med, som vel er et mer korrekt uttrykk.
Solid sak dette, og bilder av ur og eier i sitt rette element imøteses!
:D

Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens :)

Har ikke utstyr til å ta UV-bilder, så det blir surface shots enn så lenge.

Etter ca 12 timer på armen så må jeg si at den er faktisk behagelig å gå med til daglig. Lumen er insane, og 8500 er fantastisk. Dette er en klokke jeg kan beholde :smile:

PS: Hvilken unnskyldning hadde postmannen da?

Han fant ikke frem :confused: