Ønbåksing: Djøst anådda daiva!

Grattis!

En ufattelig feeeet klokke. Har angret helt siden min ble solgt.. Litt merkelig at du skulle kjøpe en slik en nå all den tid jeg også sitter og ventet på at postmannen skal komme før jeg må løpe på jobb ;) Det er også djøst annåda daiva :)

8500 kaliberet er +1 sek på 24 timer... RESPECT! :mrgreen:

Litt merkelig at du skulle kjøpe en slik en nå all den tid jeg også sitter og ventet på at postmannen skal komme før jeg må løpe på jobb ;) Det er også djøst annåda daiva :)

Forventer noen bilder her på forumet, Risti :)

Får håpe din budbringer lever av å levere :p

Forventer noen bilder her på forumet, Risti :)

Får håpe din budbringer lever av å levere :p

Pakken ble levert kl 08.15.... :)

Bilder kommer nok dessverre ikke før over helgen, da pakken kun ble åpnet for undersøkelse før det bar av gårde på jobb. Reiser direkte til Stockholm i ettermiddag.

MEN (!) innholdet i min pakke er vel ganske så identisk med inholdet i din :) Dog er min dessverre ikke ny, men har masse fin patina (vel.. all den tid det kan kalles det når den kun er drøye året gammel).

MEN (!) innholdet i min pakke er vel ganske så identisk med inholdet i din :) Dog er min dessverre ikke ny, men har masse fin patina (vel.. all den tid det kan kalles det når den kun er drøye året gammel).

Trodde først det var snakk om en 600m når jeg leste patina, men så forstod jeg hva du mente :)

Gratulerer med Ploprofen, Risti. Small world, hehe..

Pakken ble levert kl 08.15.... :)

Bilder kommer nok dessverre ikke før over helgen, da pakken kun ble åpnet for undersøkelse før det bar av gårde på jobb. Reiser direkte til Stockholm i ettermiddag.

Utrolig bra! Gratulerer med din også!
Da må du kjøre på med wt'er fra Stockholm!
Ønbåksingen er det ikke så farlig med.