1 klokke 1 hel uke

Søren!
Så denne litt sent.
Det å bruke samme klokken i en uke er ikke store utfordringen når det gjelder enkelte klokker. Skal se om jeg finner en fin "sporadisk klokke" og hiver meg på!

:cool:
 
min 1

Sent, men hiver meg på.
Jeg ville velge en som det har vært lenge siden vært brukt i en uke i strekk.

Chase Durer er en av de gamle favoritter som de siste årene har ligget mest i boksen. Unntak fra noen få dager med bruk. En uke blir derfor lenge.

Velkommen tilbake!
WP_20150304_07_23_11_Pro.jpg


:cool:
 
Hadde nesten glemt at jeg liksom tar en mastergrad om dagen også. Ikke bare jobb. Excel, Bitches!

 
Ok, siden jeg uansett har gått med samme klokke mandag-onsdag og nå må reise bort fra torsdag-søndag og helst vil ta med den samme siden jeg kun tar med én klokke, får jeg slenge meg på her. Legger ved bevis for mandag og tirsdag i tillegg til et bilde fra i dag. Nå er jo ikke jeg den med flest klokker her, så det burde gå helt fint - men jeg pleier likevel sjelden å gå mer enn tre dager med samme klokke, så det blir spennende..

Mandag kveld, men brukte klokken hele dagen:


Tirsdag, "hjemme alene" og overlever så vidt kvelden ved å bruke kronografen til å sikre en velstekt grændis:


Onsdag, tidenes kjedeligste grå-mus-bilde i kontorbelysning - men ville heller ta et nytt enn å kryssposte fra Dagens siden jeg gjorde det med de to forrige:
 
Dag 3:

10979569_1405803273066289_655446402_n.jpg


Dag 2 var det malerarbeid, rørleggerarbeid og en jæskla masse oppussingsstyr - så begrenset med tid til klokkebilder fra den dagen.