1000 poster = Unboxing

Hehe. Corum bubble, ja. Har ikke du hatt en tidligere også?
Uansett: Veldig artig klokke. Grattis. Håper å få sett den i virkeligheten en gang. :)
 
Gratulerer med Pirat-status! :) Som mange andre her vurderte jeg å legge inn bud. Du kjøpte ikke tilfeldigvis den Santos 100 chronoen de også hadde? Med ditt nick mistenker jeg det :D

NamPak
 
Hmmmm. Gratulerer med særegen klokke. Ingen skal påstå at du følger mainstream ihvertfall. Men det er flott å ha deg tilbake i aktivitet på forumet, det er en nytelse å lese dine velformulerte bidrag her!

Ser en del andre har vurdert bud på denne. Jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt tanken, og helt ærlig så håper jeg at noen gir meg rosa piller før det skjer. En del av Zenithene dine derimot, de kunne jeg tenkt meg......
 
Grattis, Santos-Dumont!
Spenstig valg. Det er smalt miljø for disse, men desto morsomt at du kjører på ift hva du ønsker. Vakkert å registrere TS er sjappa for mangfold.
Enjoy! :cool:
 
Gratulerer med beintøff klokke, og tusen takk for velskrevet innlegg. Skjønner at jeg ikke
var den eneste som tenkte på denne, men ble sittende fast midt i USA :mad:
 
Denne har jeg vurdert mange ganger, også den som lånekontoret hadde til salgs her om dagen ;)

Jeg synes den er skikkelig tøff, og som rado diastar - eier (postulat: pirat og diastar stiller i samme kategori her inne :) ) antar jeg at du tror meg når jeg skriver dette.

Gratulerer så masse med et vanvittig kult ur :)
 
Grattis med ny klokke og med WIS-dom oppnådd på skikkelig kvalitetsvis. Fraværet av din penn har vært savnet.
 
For det første, gratulerer med nytt ur og statusen som WIS! En klokke som definitivt passer seg best med en WIS.

For det andre, haha! sorry, men min umiddelbare tolkning er en barneklokke som man kjøper i nærmeste lekebutikk, hadde det ikke stått Corum på den. Heldigvis så er dette kun min mening, og jeg har et litt mer tradisjonelt syn på klokker og tør kanskje ikke å driste meg ut på noe slikt! :) Tøft at du velger å gå din egen retning! :cool:
 
Grattis! :cool:
Gleder meg veldig til å høre responsen du kommer til å få på svaret ditt når en non-WIS spør deg: "Morsom klokke! Hva er det? Hva koster den?" :D

Edit: Hadde jeg vært tøff nok til å kjøpe en Bubble, hadde Lucifer blitt min klokke
Corum_Lucifer-1.JPG
 
Redigert:
Grattis med en kuriositet:)
Fikk beskjed av jr at han også ville ha en "sabeltann" klokke...