16613 Bluesy

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Hjelp meg litt her folkens ... Jeg har fått en plutselig craving for TT Submariner, aka Bluesy :D Jeg har jo tidligere leflet med tanken om helgull sports-Rolex på Nato, men TT? Er jeg helt på jordet eller kunne dette være en kul sommerklokke? Må jeg vente 15 år til jeg er 50?

Dere som har hatt den, ble dere fort lei? Noen som tør innrømme å bruke den nå?

Får man et pent eksemplar med gull gjennom låsen til like over 30k?

Akkakkakk :roll:

Fin på NATO også :twisted:

IMG_0138Medium.jpg

Hei jeg er 34 år og lykkelig eier av 111613 med blå skive altså den nye modellen. Klokken er definitivt ikke en klokke for eldre. Den er cool :)

Jeg digger blå skive og bezel, men den finnes vel bare i gull? Stål hadde vært perfekt :)

Hjelp meg litt her folkens ... Jeg har fått en plutselig craving for TT Submariner, aka Bluesy :D Jeg har jo tidligere leflet med tanken om helgull sports-Rolex på Nato, men TT? Er jeg helt på jordet eller kunne dette være en kul sommerklokke? Må jeg vente 15 år til jeg er 50?

Dere som har hatt den, ble dere fort lei? Noen som tør innrømme å bruke den nå?

Får man et pent eksemplar med gull gjennom låsen til like over 30k?

Akkakkakk :roll:

Fin på NATO også :twisted:

IMG_0138Medium.jpg

Jeg elsker denne fargen. Har faktisk ikke fått meg til å kjøpe den enda, men synes den blå fargen kombinert med gulldetaljer er nydelig. Skulle helst hatt den i Helgull, men denne er ikke lett å få tak i, samtidig som den muligens koster mer enn gleden den vil gi....

Go for it Anders:)

Jeg er også bull til denne. Synes komboen er meget pen...

Hva angår helgull Rolex må jeg få lov å si at dette er noe av det lekreste jeg vet. Har aldri tenkt tanken før jeg den siste måneden har hatt gleden av å klå på en helgull Daytona og en helgull GMT, og vet at det står en på listen.

Når Rkjersem sier at den kanskje koster mer enn gleden den vil gi, kan jeg bare si at - NEI. Den gjør ikke det.

Takk for svar :) Kanskje jeg må se meg om etter en Sub TT, aka Texas Timex ;)
Har kontaktet alle med annonse på Finn, men det var stort sett ur fra midten av 90-tallet, skulle gjerne hatt noe litt nyere.

Har aldri hatt særlig sansen for TT og helgull til rolex, da dette fremdeles gir meg assosiasjoner til pensjonist tilværelsen og høy "harry faktor", MEN og dette er et STORT MEN.... dette er nok en modell som må modnes over tid og jeg sikkert må venne meg til. Jeg ser ikke bort ifra at jeg kommer til å snu helt på flisa og skifte mening totalt etterhvert.

Har allerede bestemt meg for at jeg skal ha en helgull rolexmodell en gang, men foreløpig ligger det langt frem i tid....:cool:

TT og helgull er jo veldig inn nå, så de som mener dette er harry henger ikke med i svingene. Panerai er nå det nye harry.

Jeg synes TT på Rolex kan være fint, men liker ikke den blå varianten.

Hvorfor er Panerai det nye "harry" om jeg tør spørre?

Jeg er forøvrig stolt av å være rebelsk nok til å ikke bry meg om mote ;)

Skulle vi brydd oss om mote her hadde det vel gått mye i "det siste" inne quartz fra Gant, D&G, Armani osv.

Jeg er av den oppfatning at folk som kjøper high-end klokker ikke gjør dette fordi de skal følge "moten"
Men for all del, jeg gleder meg til å høre begrunnelsen for hvorfor TT er "inn" og Panerai "det nye harry" :p

Ang. trådenes tema synes jeg det er en frekk kombo, men tror nok jeg hadde brukt litt tid på å vende meg til det

Begrunnelse og begrunnelse fru blom, skal ikke en stakkar få synse litt heller nå da ;) Dette er bare litt flåseri jeg har plukket opp på diverse blogger om klokker. Men det ser ut til å stemme bra, at en hver jypling nå skal ha panerai, mens de gode gamle gullrolexene nå er inn igjen i , særlig i kombo med frekke remmer eller på nato.
Rolex, og i særs gull var så ut at det nå har blitt in igjen.

Det hadde vel i så fall vært første gang jeg var på forfronten av hva som er in, jeg er en notorisk late adopter ...

Jeg er veldig sugen på helgull for tiden. Leter overalt etter noen fornuftige kjøp mtp pris, alder, osv..

Men skal ikke være lett :D

Det hadde vel i så fall vært første gang jeg var på forfronten av hva som er in, jeg er en notorisk late adopter ...

Neida, du er helt inne med en TT sub.
Jeg pleier alltid å si at "dagens in er gårsdagens harry";)
Jo mer harry saueflokken synes det er, jo mer avant garde er det i mine øyne.:mrgreen:

Kanskje vi kan forvente noen wrist shots med leopard Daytona i nær fremtid, UJU :p