17.mai, hvilket ur blir å se på ditt håndledd?

Litt av en rundbrenner, hehe. Jeg sliter med å skjønne hvorfor Memovoxen har hatt såpass mange eiere siste 12 mnd, og hvorfor den ligger så lenge ute til "gi bort pris" før den blir solgt.

Jeg kjøpte min hos Tidemann for ca to år siden, og den er sementert fast i samlingen :)

Har lurt litt på det samme selv. Tenker kanskje det har noe med alderen til kjøperne. Unge, sportslige, trendy og maskuline (uten å hverken snakke ditt eierskap ned eller referere til deg @Thomas!) - med behov for røffere sportsur, alla, ja la meg for eksempelets skyld si: Rolex (både Midas M, EAS, Lyngutt og jeg gikk iallefall dit:confused:) Og i den alderen tilsier gjerne ikke økonomien at man kan ha et så flott ur liggende til de store anledninger.

Uansett så syns jeg Memovoxen er et av de flotteste dressurene. Den artige og brukervennlige komplikasjonen drar enda mer opp. en perfekt 17.mai-klokke! Still alarmen på 0755 og vær forberedt på flaggheis! Signe kongen.

:p

Redigert av en moderator:
Forsøkte TS nato først på Speedmaster moon to mars, det ble ikke pent.

Men dette synes jeg kan fungere fint :)

DSC01816.jpg

Det blir hverdagsklokken! Min kjære klassiker; 16613.

WP_20140103_0021.jpg

Edit:
Tja.... nå da jeg skrev innlegget så oppdaget jeg det gamle bildet av konfirmasjonsgaven min.
Tissot PRS518.... En sterk kandidat har seilet opp.
WP_20140203_16_31_34_Pro1.jpg

Nå vet jeg ikke helt

8-D

Redigert:
Burde valgt JLC Reverso på grunn av antrekk (dress), men siden 17. mai er barnas dag, er det innaførr med litt mer robuste saker.

Går derfor for Rolex GMT Pepsi, siden den har de rette fargene, og tåler et sekkeløp eller to.

Det er jo her hengslet kasse kommer til sin rett ;) Om den tåler polo er det verdt et forsøk på barnas dag, @braza2013 :D

Redigert av en moderator:
Klokke på ARMEN? Tsk. Lørdagens urvalg:

Forutsatt at jeg finner noe å trekke den opp og stille den med...

Det blir noe vintage antageligvis... ;)

Skal ha på dress, så NATO er utelukket, inkl. såkalt "Norges-NATO".

Det er meldt sommervær, så lenke og ikke reim vurderes. Blir fort klamt med reim hvis det er sol og varmt.

Da står valget mellom denne:

10421804314_542ef9357a_c.jpg

Eller denne:

8457907411_e69e5c3a46_c.jpg

Blir spennende å se på "Dagens klokke" i morgen. ;)