17.mai, hvilket ur blir å se på ditt håndledd?

Nærmer seg an avgjørelse. Så gjelder det bare å finne ut av resten.

10268938_289242101253274_786419317_n.jpg
 
Jeg er en enkel mann. Kommer nok til å bruke en gammel klokke. Men, siden det er 17. mai kommer jeg nok til å pynte den med en Norgesnato :)

Har akkurat strøket bukse og skjorte...










 
Jeg debuterer som korsanger i morgen og stiller i bunad - med lommeur, selvsagt.

Til kvelds blir det sikkert fest og jubel og hei - og sikkert noe skrot på norgesnato.
 
Lommeur til bunaden, noe gammelt ræl fra sent 1800 tall med mye sjel. :)

Etterpå blir det nok denne:
image_zpsb02a0247.jpg
 
Klokke på ARMEN? Tsk. Lørdagens urvalg:
Forutsatt at jeg finner noe å trekke den opp og stille den med...
Og det fant jeg. Hos @Arcticboy alias Erik Sutterud på Bjølsen. Jeg fikk like godt låne med meg et lite verktøy over helgen:

(Både klokke og kjede har blitt pusset litt nå som jeg vet at det blir brukt i morgen.)
Følte meg en smule frekk da jeg spurte om det kanskje hadde vært mulig å låne det til mandag, men det stod tross alt om å få brukt riktig klokke til antrekket, så jeg regner med flere her inne kan forstå meg. :p Må prøve å huske å ta med meg et par reparasjonsobjekter når jeg leverer det tilbake på mandag, så han får litt lønn for strevet.
 
Redigert av en moderator:
Nå har jeg bare en klokke om dagen så da får jeg rocke som kongen, nemlig rødt,hvitt og blått :)

 
Det endte opp med vintage i dag!

Tissot PRS518. Farven på skiven passer til Bærumsbunaden!
WP_20140517_07_25_47_Pro.jpg


:cool:
 
Med stor fare for at det blir regnvær under barnetoget utgår reim. Da må det bli denne. Håper alle får en hyggelig dag:)
20130905_174158_zps2f0f038d.jpg