24. juni: Utsalg av gamle urdeler/rekvisita/m.m. hos Alf Lie (oppdatert med bilder)

Milde himmel. Her hadde hemulen i meg gått helt amokk. Hamstret alt jeg kunne fått tak i og hatt for fremtidige bytter av ting jeg ikke trengte selv.

Glad jeg ikke er hjemme, dette hadde blitt dyrt - veldig dyrt.

Noen som vet noe om priser sånn ca? :)
vil de prise det lavt eller blir det nogenlunde priser vi er vandt med på slike ting?

Noen som vet noe om priser sånn ca? :)
vil de prise det lavt eller blir det nogenlunde priser vi er vandt med på slike ting?

Lurer jeg på også.. Synd verken lønn, feriepenger eller skattepenger er på plass på min konto til søndag.. Men vurderer en tur vis det passer allikevel:)

Hmmm urovekkende at de har blanke Rolex papirer for salg.

Man må vel ha både stempel ifra forhandler samt en serie nr som matcher klokken for at noe slikt skal være gyldig ? så vil ikke tro det er noe fare at det selges, virker som det er forsalg på timezone osv ifra tid til annen også..

Man må vel ha både stempel ifra forhandler samt en serie nr som matcher klokken for at noe slikt skal være gyldig ? så vil ikke tro det er noe fare at det selges, virker som det er forsalg på timezone osv ifra tid til annen også..

Dette er ikke "punched papers" men garantikortet av den gamle typen fra 60/70 tallet dvs at de kan fylles ut med kulepenn for ikke COSC modeller ( les 5513, 6263, 6265 osv).
Stempel får man laget hvor som helst...

Dette er ikke "punched papers" men garantikortet av den gamle typen fra 60/70 tallet dvs at de kan fylles ut med kulepenn for ikke COSC modeller ( les 5513, 6263, 6265 osv).
Stempel får man laget hvor som helst...

Enda mer urovekkende! Ikke bra at det går å få kjøpt orginale blanke papirer. Synes ikke det bør selges...

Enda mer urovekkende! Ikke bra at det går å få kjøpt orginale blanke papirer. Synes ikke det bør selges...

Tror ikke man får gjort særlig med det, hva skal de gjøre kaste de ? eller selge de å tjene noe på det ? mange som vil ha de papirene har vintage klokker som mangler papirer muligens ?

Bare for å legge diskusjonen "død". Ingen blanke papirer vil bli tilbudt. Hvis noen av bildene viser det (jeg opprettet posten, men bildene har jeg fått...) er dette en feil.

Bare for å legge diskusjonen "død". Ingen blanke papirer vil bli tilbudt. Hvis noen av bildene viser det (jeg opprettet posten, men bildene har jeg fått...) er dette en feil.

Det var godt å høre. Blanke papirer er kun interessant for de som vil svindle.

Takk for bildene, Greg! :)

Her var det litt av hvert. Spesielt den Tudor suben. Overpriset?