24. juni: Utsalg av gamle urdeler/rekvisita/m.m. hos Alf Lie (oppdatert med bilder)

Angående priser. Jeg vet bare det espen sa til meg, og da fikk jeg inntrykk av at bud ville vurderes, nå er det jo såpass mye stasj at det umulig kan bli en ren auksjon. Tipper at han har sånn nogenlunde peiling på pris/kombinert med at han har et ønske om virkelig å tømme lokalene. Sannsynligvis vil spekulantene dukke opp tidlig (just my 2 cents)...

Æsj....får ikke anledning til å dra.
Dere som stiller, vis oss hva dere har kjøpt etterpå og seff hva man måtte betale.
Lykke til :)

Snerten liten snusboks fra Alf Lie.
Takk til deg Mathfjeld. :)

5859e013-0ba4-3170.jpg

Svarte....:evil:

Min RED Submariner er jo kjøpt ny i sin tid hos Alf Lie. Den tid de solgte Rolex.
Dette er definitivt stedet jeg burde vært i dag for å sikre meg tidsriktig tilbehør....

Kommer noe til salgs på K/S....... eller finn.no....... snart, mon tro...?

Kan ikke tenke meg dere som har vært innom i dag og trålet sjappa har noen som helst bruk for det rælet dere har slått kloa i....

Svarte, Mathfjeld! Begynte de å selge papirer og brosjyrer etter jeg hadde gått? :D Jaja.

Dro med meg litt skrot jeg og, ender sikkert på K&S til slutt det og.

Lite AP-skilt:

DSC_3698.jpg

Stort AP-skilt:

DSC_3697.jpg

Litt månehistorie:

DSC_3699.jpg

Og til slutt, et lekkert PP dealer-skilt. Det blir nok værende, for å si det slik ;)

DSC_3700.jpg

Svarte, Mathfjeld! Begynte de å selge papirer og brosjyrer etter jeg hadde gått? :D Jaja.

Espen gikk lei av masingen min til slutt og lot meg kjøpe tre brosjyrer. Han ville at jeg skulle legge inn bud på alt, men tror nok ikke jeg har råd til det nå. Dessverre.

Espen gikk lei av masingen min til slutt og lot meg kjøpe tre brosjyrer. Han ville at jeg skulle legge inn bud på alt, men tror nok ikke jeg har råd til det nå. Dessverre.

Kult at du fikk mast deg til det der mathfjeld;) Den ene brosjyren hadde de bare 3 av og det kortet til bunnen av boksen hadde de kun to. Helt konge:D:D