3xWIS og en månelys unboxing

Fantastisk flott klokke @acnorway :rolleyes:.......Er noe mystisk,rustikk over den som tiltaler meg :p
Flott at du også tar ansvar og brøyter opp nye traseer for oss andre.
Grattis så mye med klokke....samt grattis med 3xwis:)

Redigert av en moderator:
Grattis med utradisjonelt klokkevalg. :) Thumbs-up for at du tør mer enn en del av oss andre.

Kult, unikt og spennende - gratulerer!
Kikker på enkelte modeller fra Schaumburg selv, gleder meg til å lese mer om denne :)

Hælle måne, for ei klokke! Gratulerer så mye, med både 3x wis, og et fantastisk utradisjonelt ur :D

Gratulerer med både 3x WIS og en nydelig klokke. Veldig kult at du velger noe ikke alle har :)

Gratulerer med 3xWIS og en fantastisk rå klokke! :D Gleder meg til å se flere bilder!

Tusen takk for det @docbilbo :) Kommer nok mange bilder etterhvert.

Hinsides fet klokke! Gratulerer!

Takk for det @Dingle

Vakkert månelys:)
Gratulerer!

Takk skal du ha @Mysil! Den lyser absolutt opp ;)

Gratulerer med 3xWIS og et interessant, flott og unikt ur!:D

Takk for det @Raymond75! :D

Gratulerer med WIS X 3 og ny klokke. Kult at du går utenfpr boksen. Håper jeg får tafse på ved neste GTG:)

Tusen takk @Thomas84! Selvsagt skal du få tafse. Tror til og med remen kan justeres til rett størrelse ;)

Gratulerer med 3xW og en fantastisk flott klokke!

Takk takk @Utinaturen :)

Den er så rå!! Gleder meg til å tafse :)

Takk for det @andres! Du skal ikke se bort fra at det kommer en tafsemulighet allerede til helgen ;) (Haha! ser at den lett kan mistolkes :p )

Kul!! Gratulerer x 3

Takk x3 @TomB :D

Rett og slett en jævlig fet sak det der! Månefasen var jo bare rå, og ikke minst lumen!
Gratulerer! Gleder meg til å se og lese mer om denne :cool:

Tusen takk @Callahan! Skikkelig moro å se månefasen lyse opp når kvelden faller. Jeg har enda ikke funnet 100% ut hvilken "rolle" denne klokken har da den kanskje eeegentlig er hakket for stor og hakket for spesiell til å kalles dressklokke, men det får man ta som det kommer :cool:

Wow! Bøyer meg i støvet.

Gratulerer med en interessant og vakker klokke. Den månefasen der jo direkte hypnotisk, og så med lume!

Edit: Og grattis med trippelWIS.

Tusen takk @reim :) Fortsatt litt usikker på hvor godt den egner seg som dressklokke dog da volumet på klokka sikkert tilsvarer to stykker av den nye skjønnheten din :p Om den blir hakket for stor er jo det bare bra for da kan den bli en hverdagsklokke også har jeg en god unnskyldning for å kjøpe en ny dressklokke :cool:

Damn, denne var skikkelig kul! Gleder meg til å se flere bilder. Gratulerer :)

Takk skal du ha @Trymulf :) Flere bilder kommer så snart jeg har tid og en velfungerende internettkobling igjen ;)

Kan ikke si så mye annet enn dette!
893.gif

Eheei! Min første GIF-gratulasjon :cool: Takk for det @Golfballen

Wow, grattis!!:cool:

Takk takk @Sloppmann :)

Utrolig nydelig klokke! Gratulerer så mye! :D

Tusen takk @JonasJM :)

Heftig lume på den månen :D Virkelig flott armbåndsur, og jeg ser frem til rewiew og spamming i 'Dagens..' med denne :mrgreen:

Takk skal du ha @Skovdahl! Lumen er absolutt "selling point" på denne klokka ;)

Nydelig!!!!!

Takker @Kremmerhuset ;)

Fantastisk! Slenger en highfive herfra til månen!

*high five returned* @KimNK ;)

F A N T A S T I S K !! Congrats :cool:

Edit: The moon is so bright, gotta wear shades :cool:

Tusen takk @Sprocket :) Kjipt at første dagen jeg hadde den så var det nymåne så rett etter jeg tok bildene måtte jeg stille den til helt sort. Nå må jeg bare vente tålmodig på at den skal titte frem igjen :p

Gratulerer så mye med fin klokke med en spennende historie :)

Takk for det @KMK9000! Historien bidrar absolutt til å gjøre klokken litt spesiell :)

Dang! Grattis med klokke og takk for et hyggelig år med skravling og skriving :)

Takk for gratulasjonen og takk det samme angående den skravlingen og skrivingen @adamskater ;)

Grattis!

Gleder meg til å ta den i nærmere øyesyn :)

Tusen takk @HenrikTA! Du får nok muligheten om ikke så alt for lenge.. Med mindre jeg må jobbe utenlands de neste par månedene (noe som ikke virker helt usannsynlig akkurat nå). Er uansett hjemme i helgene så en mini-GTG på Smak av Italia er jo en mulighet ;)

-Grattis med kul klokke. Den var helt fantastisk kul med lumen.

Veldig artig å se utviklingen din, MR. Vi startet jo relativt likt med interessen, og din har så absolutt utviklet seg i en finfin retning! Fortsett med det du holder på med, så går vi i møte med flere spennende introduksjoner fra deg!

Takk for det @Klokkesamler! Du kommer jo stadigvekk med nye godbiter selv :)

Kul klokke! Gleder meg til å lese reviewen di :)

Tusen takk @Karma! :) Reviewen vil forhåpentligvis være klar om en uke eller to, alt avhengig av hva jeg får tid til fremover.

Steike så rå! Lumen på klokka fikk ut varulven i meg! :)

Hehehe takk for det @viz0id ;)

Helt fantastisk klokke, jeg liker måne-lumen!
Gratulerer med 3xWIS også :mrgreen:

Takk skal du ha @Auto Winder! Lumen er definitivt den kuleste featuren på klokka. Men den har også et par andre ganske uvanlige finesser. Synes blant annet at den integrerte kronen er med på å sette prikken over i'en ;)

Denne var utrolig fet! Tittet på den selv faktisk her for noen måneder siden.

Takk @benbjo! Schaumburg er definitivt et spennende merke :)

Gratulerer @acnorway ! Denne var helt rå, dat lume.

Tusen takk @Longhairdontcare :)

Wow! Denne var rett og slett utrolig stilig! :D

Gratulerer så mye med 3X WIS og ny klokke. Håper på å se mange bilder av denne fremover :)

Takker @Marius M :) Skal nok sørge for å poste såpass med bilder at dere blir lei ;)

En fantastisk flott klokke. Det var månefasen sin det.
Gratulerer.:D

Takk skal du ha @UJU! Det er en månefase man legger merke til ja :cool:

Gratulerer med ett smykke av ett ur!

Tusen takk @Kenny1000 :)

Dette var snasent! :D

Har lenge sett etter et ur som faktisk har lume på månefasen. Uten tvil rått! Grattis!

Takk for det @jsf! Absolutt kult med en realistisk månefase ;)

Gratulerer med klokkevalg utenom det vanlige.

Takk skal du ha @dab :) Må innrømme at det er litt ekstra moro å eie en klokke jeg VET jeg ikke kommer til å se på armen til noen på gata.

Kult @acnorway, den nydelige saken skal jeg klå på på neste NURK! rett og slett utrolig tøff månekompl og med lume..Grattis med klokke og 3*WIS

Tusen takk @Timekeeper! Får satse på at jeg ikke er på reise når neste NURK er. Virker som jeg jeg skal slite med å få meg en Mandag i Norge fremover.

Jøss! Trodde det bare var gammal spikerstål som vekte reaksjoner hos deg @MINUTE_REPEATER ;) Hehe :p

Gratulerer så mye! Har veldig sansen, dette var særgent uten å bli outrert.

Tusen takk @Anders! Jakten begynte med utgangspunkt i at jeg ville ha noe utenom det vanlige og jeg må si meg fornøyd med resultatet :)

Gratulerer! Nydelig og spennende klokke.

Takker @Vidar :)

Hælle måne, for ei klokke! Gratulerer så mye, med både 3x wis, og et fantastisk utradisjonelt ur :D

Tusen takk @MrJensen :mrgreen:

Gratulerer så mye! Den var kanon-fin.

Så kult at det ikke ble Rolex! ;)

Takk skal du ha @SpaceCowboy! Det ble kanskje ikke en pre-moon, men det ble ihvert en moon :p Nå skal jeg "dessverre" være så kjedelig igjen at nå starter sparingen og jakten på en GMT Pepsi til meg og en Datejust til dama :rolleyes: (Hvis ikke plutselig en Linde Werdelin skulle friste voldsomt :mrgreen: )

WOW!
Knallfin. Grattis!

Takker @TrondBond :)

Fantastisk flott klokke @acnorway :rolleyes:.......Er noe mystisk,rustikk over den som tiltaler meg :p
Flott at du også tar ansvar og brøyter opp nye traseer for oss andre.
Grattis så mye med klokke....samt grattis med 3xwis:)

Tusen takk for fine ord @Phenix :) Så langt liker jeg hele klokka veldig godt, bortsett fra butterfly-spennen. Der er det nok spart inn littegrann. Når jeg får satt den over på en tang buckle tror jeg den blir perfekt :eek:

Wow! Lekker klokke du har fått deg @acnorway

Takk for det @MatsWest :)

Fytti katta. Dette var jaggu flott. Helt rått, spør du meg.

Gratulerer så mye!

Tusen takk @Minuteman! Hyggelig å lese at flere synes den ser bra ut :)

Klokka er bare helt skjønn! Gratulerer!

Tusen takk @trilobitt ;)

Grattis med utradisjonelt klokkevalg. :) Thumbs-up for at du tør mer enn en del av oss andre.

Tusen takk for det @Loevhagen! :) Den mangler AR-coating da så den kan bli utfordrende å ta bilder av, men jeg får prøve så godt jeg kan :eek:

Kult, unikt og spennende - gratulerer!
Kikker på enkelte modeller fra Schaumburg selv, gleder meg til å lese mer om denne :)

Takk skal du ha @hxw! Schaumburg har veldig mye kult! Synes f.eks. at Bullfrogen @Tetragrammaton har ser ut som en veldig tøff beater :)

Gratulerer med 3x-wis og en utrolig fet klokke!

Takk for det @lantin :)