3xWIS og en månelys unboxing

Kriminelt kult! Og den lumen, wow! Takk også for dine 3000 innlegg: fortsett å skrive. Indie-tråden er en av de beste.

(Sitter selv med en indie på armen nå)

Forresten, @acnorway, den heter noe med Meteoritt. Har den noen meteoritter i seg også??

Redigert av en moderator:
Den har jeg så sinnsykt lyst på, men får nøye meg med noe litt rimeligere. Gratulerer med helt konge klokke

Kriminelt kult! Og den lumen, wow! Takk også for dine 3000 innlegg: fortsett å skrive. Indie-tråden er en av de beste.

(Sitter selv med en indie på armen nå)

Forresten, @acnorway, den heter noe med Meteoritt. Har den noen meteoritter i seg også??

Tusen takk for det @Hvalrossen :) Skiven på klokken er laget av meteoritter som er plukket opp i Namibia-ørkenen.

Den har jeg så sinnsykt lyst på, men får nøye meg med noe litt rimeligere. Gratulerer med helt konge klokke

Takk skal du ha @hveminem :)

For et nydelig ur! Gratulerer så mye :)

Takker @Sticky_MD :)

WOW!!! Virkelig noe annerledes, og da på beste mulig måte :) Likte den veldig godt, grattis!

Fy søren, det der må være den nydeligste månefasen jeg har sett! Spesilt i lume. Fy satan. Grattis!

Gratulerer, flott måne

Takk skal du ha @Raylar :)

Gratulerer med en av de flotteste månene jeg har sett :) Og til 3x! Grattis!

Tusen takk @Hansaeng :)

WOW!!! Virkelig noe annerledes, og da på beste mulig måte :) Likte den veldig godt, grattis!

Takker @Nessuno79 :) Liker også at den er litt utenom det vanlige.

Dette var en utrolig flott klokke. Gratulerer :)

Takk for det @Greg :)

Fy søren, det der må være den nydeligste månefasen jeg har sett! Spesilt i lume. Fy satan. Grattis!

Takker @ChrisHarberg :) Månefasen er noe for seg selv ja ;)

Det lumen bildet der er helt sjukt! Gratulerer.

Takk takk @Ralph ;)

Kan forøvrig informere om at den skal en liten tur tilbake til Tyskland for å få fjernet litt støv som irriterte meg litt for mye på skiva :eek: Review kommer når jeg er tilbake i Norge om en måneds tid eller noe i den dur :p