Men jeg har jo kvittering på 5400€ som tilsvarer 54k kr fra ad i Nederland pluss 150€ for servis
Ja det stemmer at jeg skulle ha gjort bedre research før jeg kjøpte klokken menn akk da viste jeg ikke om TS følgte litt på med på FB og fikk en tilbud som virka bra.Hvis du kjøper Rolex for å investere anbefaler jeg sterkt at du gjør litt bedre research neste gang. Som det er nevnt i denne tråden er ikke dette en veldig populær klokke.
Har du betalt moms på klokken ser du nok et tap på 15-20.000 kr om den skal selges fort i Norge.
Tipper du vil kunne få i underkant av 50K, nærmere 45K. Eventuelt servicebehov vil kunne trekke ned prisen.
Jeg har begrenset tro på verdistigning på denne modellen, men verdien kommer nok heller ikke til å falle veldig på kort sikt.
Om jeg hadde får 50k så hadde jeg ikke tapt så mye ellers beholder jeg denTipper du vil kunne få i underkant av 50K, nærmere 45K. Eventuelt servicebehov vil kunne trekke ned prisen.
Jeg har begrenset tro på verdistigning på denne modellen, men verdien kommer nok heller ikke til å falle veldig på kort sikt.
Om jeg hadde får 50k så hadde jeg ikke tapt så mye ellers beholder jeg den
Momsen har jeg ikke betalt, så jeg sitter igjen med mindre en 55k kr og en fin klokke
Uffda!
Du vet at det er et lovbrudd å smugle inn ur med verdi over den lovlige frigrense?
Har du betalt med kort, så skal du ikke bli overrasket om du snart mottar et brev fra tollvesenet. Bankene plikter å rapportere inn slike transaksjoner, som ikke er relatert til overnatting/bevertning i utlandet.