...

Nå for du roe deg ned litt din tastatur tøffing!!!
Klokken er kjøpt på chromo24.com og det følger med box papirer og kvittering fra Rolex forhandler pluss taxraporten fra Nederland, jeg har ring til buttiken som solgte klokka og det var ikke noe feil med klokka, det eneste som mangler er bare å betale toll.
Og du trenger ikke å dra til andre med finlandshette for å finne info om meg, om du vil så kan du kontakte med på pm så får du adressen min og kan møte deg hvor som hels så får vi se om du er like tøff f2f som du er bare dataen din.
Nå var vel den «tøffe» tonen fra @2JHead rettet mot meg;) PS. Sarkasme mot mitt «korstog» mot mva. svindlere.

• Liker
Reaksjoner: lommebok og DoDe
Klokken er kjøpt på chromo24.com og det følger med box papirer og kvittering fra Rolex forhandler pluss taxraporten fra Nederland, jeg har ring til buttiken som solgte klokka og det var ikke noe feil med klokka, det eneste som mangler er bare å betale toll.

Chromo24.com?

Screen Shot 2017-12-01 at 15.04.36.png

Og du trenger ikke å dra til andre med finlandshette for å finne info om meg, om du vil så kan du kontakte med på pm så får du adressen min og kan møte deg hvor som hels så får vi se om du er like tøff f2f som du er bak dataen din.

Beklager! Jeg er ikke noen tøffing og innlegget var ment humoristisk med et stikk i siden på @Gin :) Og for the record så er vel jeg blant dem her inne som bryr meg minst om andre enn mitt eget forhold til myndighetene :cool:

• Liker
Reaksjoner: Gin og MaxXx
Leser tråden og blir underholdt. Men så går det til skogen så jævlig og jeg skjemmes over å ha blitt underholdt
Dette ble bare trist :(

Er det noen som har tenkt tanken at @MaxXx kanskje ender opp som en ekte entusiasts etter å ha vært. "uheldig" med sin "Rolex-investering"?

Han har fått en litt uvanlig velkomsthilsen. Han har i alle fall gjort seg bemerket!

8