Noen som har hørt noen datoer for arrival? Har så lyst til å klå at jeg blir gal.. Hjalp ikke å lese gjennom katalogen heller. Her må det prioriteres
I steden for å vente i flere uker elle måneder så ta heller turen til London.
Watches of Switzerland, 155 Regent Street, London W1B 4AD, United Kingdom
Wempe Exquisite Timepieces & Jewellery, 43-44 New Bond Street, London W1S 2SA, United Kingdom
Harrods, 87-135 Brompton Road, London SW1X 7XL, United Kingdom
Evt. tar turen over til Søta Bror i Stockholm.
AB Nymans Ur 1851, Biblioteksgatan 1, 111 46 Stockholm, Sweden
takk for tips spørs om jeg får muligheten før de allikevel kommer. Blir spennede uansett.
Jeg mottok katalogen/prisliste i går - feil dette er ikke en katalog, men en flott innbundet bok på 1,7kg. Frakten så jeg var hele EUR 159,- så Lange er ikke akkurat kjipe med markedsføringen sin.
Fy f.. For noen ur! Patek ser jo ut som noe "rask" i forhold
Det fulgte også med en oversikt over AD'r, Tidemann var ikke nevnt her.
I mine øyne er på tide at vi får en egen klokkekategori for Glashütte, der vi kan diskutere alle merker som kommer ut fra den byen
Har sendt en mail til fyrsten som jeg håper han tar stilling til.
Hva sier dere? Hadde vi fått bedre oversikt over diskusjonene med L&S, GO, Union G, Mühle og resten av gjengen hvis Glashütte ble satt opp med en egen kategori?
Personlig håper jeg at @Fyrsten velger å begrense antall kategorier. Ønsker ikke at Tidssonen skal bli en ny WUS der det er klin umulig å få oversikt
Personlig håper jeg at @Fyrsten velger å begrense antall kategorier. Ønsker ikke at Tidssonen skal bli en ny WUS der det er klin umulig å få oversikt
Jeg tror ikke akkurat at det er mangel på tilgjengelighet eller subforum som begrenser antall tråder om de nevnte merker