- Medlem
- 20. okt. 2014
Tidlige Lange 1 og Datograph (første) tror jeg er veldig gode kjøp. Tror vinduet vil lukke seg litt på sikt. De andre er vel fine plasseringer brukt, mens med ny må en ta en skrell om man selger kjapt. Samtidig går prisen jevnt og trutt oppover tipper jeg. Min 1815 lå på 184k når jeg kjøpte for 1,5år siden, når er det vel 227k.
Jeg troe på Lange i fremtiden. De gjør alt riktig vs Patek som jeg syns taper seg. Så tables might turn i fremtiden. Samlere har for alvor fått øynene opp for Lange og da er det de tidligere modellene som kommer til å stige. Her er mine 3
Vis vedlegg 33569
Vis vedlegg 33570
Jeg troe på Lange i fremtiden. De gjør alt riktig vs Patek som jeg syns taper seg. Så tables might turn i fremtiden. Samlere har for alvor fått øynene opp for Lange og da er det de tidligere modellene som kommer til å stige.
Så Hodinkee furter?? Profft..
Selvsagt ikke. Men å utelate seg selv fra et av årets høydepunkt i en WIS-kalender av den grunn? Er de størst, så bør de dekke dette.Så du mener merkene kan ture frem akkurat som de vil, uten at de som blir behandlet elendig, skal få lov til å avstå fra å aktivt ta initiativ til et møte med dem?
Selvsagt ikke. Men å utelate seg selv fra et av årets høydepunkt i en WIS-kalender av den grunn? Er de størst, så bør de dekke dette.
Boikott heller merket da, og utlever dette merket for måten de behandlet dem på.
Da leste jeg litt for raskt gjennom din første post vedr. temaet, og det er godt å høre at de skal dekke Baselworld i år også.
Men om Patek ikke er noe å satse på? Drit tynt i de. Det finnes da vitterlig myye annet interessant å bruke spalteplass på, derunder ALS. Selv om @Edzilla ødela utseendet til Zeitwerk med den flotte photoshoppingen
Det er vel ingen hemmelighet at PP og VC ikke er de som sitter tettest rundt bålet, så når Hodinkee går inn på produksjonssiden hos VC (og andre) er det kanskje ikke så rart at PP viser hva de mener om det.
Hvem sa at det er Hodinkee?
Patek har selveste Archie på laget så det ordner seg nok
Men dette er jo verken en Patek eller en Hodinkee-tråd:
Blir det for dumt å ha en slik Platinum Flyback Datograph hvis man må bo under en bro de neste årene, eller er A4-livet med hus, unger og terassevasker egentlig litt oppskrytt!? Jeg spør selvfølgelig på vegne av en venn
Men dette er jo verken en Patek eller en Hodinkee-tråd