A. Lange & Söhne-tråden

lavpannet

adj. -ede
som har lav panne
en lavpannet person :dum, sneversynt |
lavpannet materialism

—————

jeg har en rekke interesseområder hvis kunnskaper og/eller remedier vil møte liten/ingen forståelse fra noen jeg kjenner - særlig ikke det økonomiske aspektet, hvis det finnes et. selv i små grupper på internett kan det være svært vanskelig finne forståelse for en del av det man brenner for. det kan kjennes litt ensomt av og til, men jeg er aldri i tvil om betydningen - ikke minst for meg selv - av mine mer særegne interesser.

med passe dose selvinnsikt bør man forstå at det kan brygge opp til motstand når man med elitistisk mine stiller seg selv til skue, så det gjelder å ikke være altfor hårsår. noe annet virker urealistisk. hvis man kaller sine medbrødre for lavpannet så bør man kanskje bryte ut av sitt kjente beiteområde og fellesskapet for en stund - kanskje gresset virkelig er grønnere på den andre siden? ;)

IMG_7193.JPG

IMG_7194.JPG
 
Redigert:
Jeezezz! - Det var da voldsomt til furting da.

Du sitter på den horologiske trone og tåler ikke at de lengre ned i hierarkiet "sparker litt humoristisk og godlynt OPPOVER"?
Med en så flott samling av Lange, så hadde jeg ventet litt mer selvtillit.
Litt som "vestkantens - store hagers selvtillit"

Dette blir i mine øyne både pompøst og patetisk.
 
Redigert:
Her stiller jeg meg glatt i @timekeepers hjørne.

Når du skjelvende drar kortet og tar med deg hjem en grail, hvor kult er det da å bli møtt av "godlynte" sammenligninger med husdyr, endog i unboxingtråden? Det er ikke OK om grailen koster 500k (og "sparkeren" har Rolex), heller ikke om den koster 50 (og "sparkeren" har Seiko).
 
Her må jeg si meg enig med @reim, selv om jeg er en som bidro med "morsomhetene". For min del er det ikke lenger morsomt når jeg oppdager at det går ut over noen på denne måten. For meg er det viktig at TS er er sted for (klokke)glede. Derfor: beklager @Timekeeper.
Nå tilbake til å sikle på klokker, Lange og alle andre.