Gratulerer med fantastisk klokkeDa var det endelig min tur til å hive meg med i denne tråden. Tusen takk til Urmakermester Tidemann og Sebastian for en fantastisk service. Kan ikke annet enn å anbefale disse gutta. Setter liv i tråden med en liten unboxing. For en fantastisk klokke! I mine øyne er dette noe av det mere "sporty" og anvendelige som kommer fra denne kanten.
Vis vedlegg 153665Vis vedlegg 153666Vis vedlegg 153667Vis vedlegg 153668Vis vedlegg 153669Vis vedlegg 153670Vis vedlegg 153671Vis vedlegg 153664
Da var det endelig min tur til å hive meg med i denne tråden. Tusen takk til Urmakermester Tidemann og Sebastian for en fantastisk service. Kan ikke annet enn å anbefale disse gutta. Setter liv i tråden med en liten unboxing. For en fantastisk klokke! I mine øyne er dette noe av det mere "sporty" og anvendelige som kommer fra denne kanten.
Tusen takk!Gratulerer med fantastisk klokke
Takker og bukkerDette er rått, gratulerer med ekstrem klokke!
Tusen takk!!Rett og slett nydelig!!
Takk.
Jeg er enig med deg.
Men finere IRL da den ikke er like blodrød og shiny som den ser ut i lyset på dette bildet. Det er en tanke rosa i den, nesten vannmelonfarge.
Den er fra Hodinkee.
Sjette spesialmodell i 25-årsfeiringen av Lange 1 er lansert!
Lansering: A. Lange & Söhne presenterer Lange 1 Moon Phase "25th Anniversary"
Årets sjette spesialmodell er en skjønnhet med månefase.www.tidssonen.no