Flott klokke! Men jeg er veldig pirkete av meg, så det å ikke kunne se om klokken er 4 over eller 8 over ble et problem Denne passer nok best under dressen, når du er på en fest hvor man glemmer tid og sted Flott utseende ihvertfall!
Ser ut til at dette blir post nr 100 for meg. Med det vil jeg legge ut bilder av de siste 3 urene jeg har hatt siden Meistersingeren jeg allerede har lagt ut bilder av. Har ett fjerde ur som jeg fikk inn døren i går, men denne venter jeg litt med å avsløre
Steinhart Ocean One Vintage DLC:
Her på grå nato:
På orginallenken:
-
Etter denne kom det en Tudor Grantour Chrono i hus. Dette var min første Tudor. Enormt kvalitetsinntrykk! Passet ikke så godt på armen, så denne ble raskt solgt.
Etter Tudoren ble det Rolex Explorer ii Polar IGJEN, og helt tilfeldig, 1993 model som forrige gang..
Denne gikk jeg til innkjøp av for ca 1 mnd siden. Har alltid ønsket meg en YM, fortrinnsvis i TT, men stål YM´en er mye penere i virkeligheten enn på bilder:
Her sammen med Jaegeren:
Denne Jaeger Master compressor memovox´en har jeg alltid likt, den ble desverre for stor og "klumpete" på min lille arm, og ble dermed solgt relativt hurtig:
Denne karen har også vært innom.. Har hatt 300m med chono 2 ganger tidligere, men aldri uten chrono
Hadde også en Rado innom. Hatt identisk tidligere, trodde jeg savnet den, og handlet på nytt. Den gikk fort ut igjen.
Flott fargespill i skiven:
Også denne.. Denne solgte jeg i sommer. Savnet den fælt og fikk handlet den tilbake
Denna Japanske karen var også en snartur innom:
I disse julebordtider måtte jeg stille den ultrasoniske renseren tilrådighet for min bedre halvdel. Konas Rado i bakgrunnen
Ut på veien igjen... Hva er jeg på vei for å hente denne gangen?