Qwestern
Støttemedlem
Stemmer dette så er det synd syns jeg Ed. Faller jo i samme invistorkategori som FPJ disse da. Fantastiske klokker som aldri ser dagens lys, men som kun er en grobunn for å ødelegge klokkemarkedet enda mer
Vis vedlegg 333259
Stemmer dette så er det synd syns jeg Ed. Faller jo i samme invistorkategori som FPJ disse da. Fantastiske klokker som aldri ser dagens lys, men som kun er en grobunn for å ødelegge klokkemarkedet enda mer
Er enig med deg der. Disse klokkene blir bare en myte som aldri ser dagens lys.Tipper at #20 blir lagt innerst i en Franz Jäger for først å se dagens lys om to år og ende opp i samme auksjonshus.
Ikke alle, jeg kan bevitne at #9 i alle fall er i jevnlig bruk.Er enig med deg der. Disse klokkene blir bare en myte som aldri ser dagens lys.
Ikke alle, jeg kan bevitne at #9 i alle fall er i jevnlig bruk.
Vis vedlegg 333282
Vis vedlegg 333283
Ingen regel uten unntak. Klokkene er fantastiske, men det må vel kunne sies at de blir som enhjørninger å regne når de blir så få og så hypet opp. Og da mener jeg ikke hype i den grad som Rolex, men at de blir erklært som kunstverk som ingen har sett annet enn på bilder.Ikke alle, jeg kan bevitne at #9 i alle fall er i jevnlig bruk.
Vis vedlegg 333282
Vis vedlegg 333283
Din? Norsk tipping ringteIkke alle, jeg kan bevitne at #9 i alle fall er i jevnlig bruk.
Vis vedlegg 333282
Vis vedlegg 333283
Dessverre, men truffet eieren et par ganger, og begge ganger var den på.Din? Norsk tipping ringte
Det er vel derfor kundene for noe sånt som dette er nøye utvalgte. Vedkommende som trakterer nummer 9 er en som bruker den, og som treffer på drøssevis av klokkeinteresserte både her og der. Viser og forteller på villigste vis. Her i Norge har RR vært snill nok mot oss å lage en til herr Rexhepzilla, som også er raus og sosial- noe vi alle vil ha glede av enten vi får se den live eller på dagens her. Så hype eller ei, dette er gjenstander som man vokser i posisjon til å kjøpe gjennom å henge rundt og vise interesse over tid. At en og annen må selge for å få råd til strømregninga, månedskort på bussen eller andre viktige ting må man nok bare leve med. Tviler på at majoriteten av kjøperne primært kjøper for å selge. Og på lanken til Ed er vel den RR’n mere som Clever Hans å regne enn en enhjørning..Ikke alle, jeg kan bevitne at #9 i alle fall er i jevnlig bruk.
Vis vedlegg 333282
Vis vedlegg 333283
Auction Watch: Rexhep Rexhepi Chronomètre Contemporain I Sells For US$924,000 | SJX Watches
A big number for a young watchmaker.watchesbysjx.com
Gratulerer, @Edzilla ! Da fikk du deg endelig en RR