AkriviA

Skjermbilde 2023-05-24 kl. 10.23.01.png

Stemmer dette så er det synd syns jeg Ed. Faller jo i samme invistorkategori som FPJ disse da. Fantastiske klokker som aldri ser dagens lys, men som kun er en grobunn for å ødelegge klokkemarkedet enda mer

Vis vedlegg 333259

Stemmer dette så er det synd syns jeg Ed. Faller jo i samme invistorkategori som FPJ disse da. Fantastiske klokker som aldri ser dagens lys, men som kun er en grobunn for å ødelegge klokkemarkedet enda mer

Man kan ikke si at alt som går for sinnsyke summer på auksjon er grobunn for å ødelegge klokkemarkedet.
Så vidt jeg vet havner så og si alle klokkene fra AkriviA til nøye utvalgte kunder, som har som intensjon å bruke de mest mulig.

• Liker
Reaksjoner: Chronodiver og andres
Ikke alle, jeg kan bevitne at #9 i alle fall er i jevnlig bruk.
Vis vedlegg 333282
Vis vedlegg 333283
Ingen regel uten unntak. Klokkene er fantastiske, men det må vel kunne sies at de blir som enhjørninger å regne når de blir så få og så hypet opp. Og da mener jeg ikke hype i den grad som Rolex, men at de blir erklært som kunstverk som ingen har sett annet enn på bilder.

Ikke alle, jeg kan bevitne at #9 i alle fall er i jevnlig bruk.
Vis vedlegg 333282
Vis vedlegg 333283
Det er vel derfor kundene for noe sånt som dette er nøye utvalgte. Vedkommende som trakterer nummer 9 er en som bruker den, og som treffer på drøssevis av klokkeinteresserte både her og der. Viser og forteller på villigste vis. Her i Norge har RR vært snill nok mot oss å lage en til herr Rexhepzilla, som også er raus og sosial- noe vi alle vil ha glede av enten vi får se den live eller på dagens her. Så hype eller ei, dette er gjenstander som man vokser i posisjon til å kjøpe gjennom å henge rundt og vise interesse over tid. At en og annen må selge for å få råd til strømregninga, månedskort på bussen eller andre viktige ting må man nok bare leve med. Tviler på at majoriteten av kjøperne primært kjøper for å selge. Og på lanken til Ed er vel den RR’n mere som Clever Hans å regne enn en enhjørning..