Alf Lie feirer 175 år og inviterer til nyåpning

Minuteman: Vennligst ikke knus ruten vår med din Steinhart! Du slipper selvfølgelig inn!

Vi har hovedsaklig svart på mail til dem som har stilt spørsmål i tillegg til påmeldelse.
Det blir dessverre ikke sendt svar til alle, men det er bare å møte opp! Det var hovedsaklig for å vite hvor mye mat og drikke vi skulle kjøpe at vi trengte en form for påmelding!

Vi gleder oss masse til å møte dere imorgen!

Mvh
Villi Nordfjord
Urmaker Alf Lie Aker Brygge

Betyr det at hvis man ikke har meldt seg på fordi man må jobbe overtid....men, kanskje rekker litt av seansen er velkomne?:-o

Minuteman: Vennligst ikke knus ruten vår med din Steinhart! Du slipper selvfølgelig inn!

Vi har hovedsaklig svart på mail til dem som har stilt spørsmål i tillegg til påmeldelse.
Det blir dessverre ikke sendt svar til alle, men det er bare å møte opp! Det var hovedsaklig for å vite hvor mye mat og drikke vi skulle kjøpe at vi trengte en form for påmelding!

Vi gleder oss masse til å møte dere imorgen!

Mvh
Villi Nordfjord
Urmaker Alf Lie Aker Brygge

Nå har jeg også fått bekreftelse og jeg skal spare vinduet:D

Dette blir hyggelig og jeg gleder meg som en unge til julaften.

Mvh

Geirr

Har nå sendt pm til alle som ville være med på en GTG etter åpningen. Har du ikke fått pm? Ta kontakt.

Presenterer meg slik

Hei,

Helt ny her og ville bare kort presentere meg på denne måten - dessuten kanskje vi treffes hos Alf Lie i dag ;)

Tok av meg alt av armbåndsur for ca 10 år siden, men ble bare nødt til å begynne igjen for to år siden. Ser nå at det er vanskelig å ikke bli bitt av basillen.

Gleder meg ellers veldig til å treffe Kurt Klaus. Uret, som til slutt fikk meg tilbake til å ha noe på håndleddet, er en gammel drøm, som i sitt nye design har fått med et portrett av herr Klaus :)

Jeg kommer også en tur i ettermiddag, men må dessverre dra tidlig slik at jeg ikke får med meg etter-GTG.

Noen som skal ta en pils før dørene åpner hos Alf Lie?

0294a7fd-d8a1-53c5.jpg

Fint å se ansiktene bak nickene

Takk for en fin kveld - det var hyggelig å treffe dere hos Alf Lie i dag :)

De IWC cronographene i YG og WG er bare rå! Kan vel kjøpe alle sammen til prisen av en stk Alf Lie ;)

Helt korrekt strøk for å selge klokker i denne prisklassen også, håper noen av disse er lagervare fremover :)

AW

Vil først takke Mathfjeld som arrangerte en trivelig GTG på Olivia.
Må innrømme at jeg var skeptisk til å møte helt ukjente klokkenerder, men dere var da SVÆRT så trivelige....ser dere gjerne igen over en øl.

Ymse bilder tatt idag :)

IMG_0596.jpg

Takk for en bra kveld!

Og takk fra meg også! Dette var en bra sammenkomst, gøy å henge med andre som liker klokker til en forandring. Og så fikk jeg prøvd både klokka over her (noe spes å ha en god premiumklasse bil på armen) og Chr sin flekk nye PO, samt Jaegeren til watchloveroslo og flere andre. Takk gutter :)

Til sist kan jeg melde at jeg nå skjønner greia med IWC Portuguese. En automatic med hvit skive er herved promotert til "grail" :)

Takk for meget hyggelig kveld, både hos Lie og hos Olivia. Mye fine klokker og mye hyggelige folk.

Jeg mistet dessverre nøkkelknippet mitt i løpet av kvelden. Det må ha falt ut av frakkelommen min. Var det noen avdere som tok vare på det?

Takk for meget hyggelig kveld, både hos Lie og hos Olivia. Mye fine klokker og mye hyggelige folk.

Jeg mistet dessverre nøkkelknippet mitt i løpet av kvelden. Det må ha falt ut av frakkelommen min. Var det noen avdere som tok vare på det?

Jeg har dem :) Sender deg PM