All in.... En grail er endelig i mitt eie.

Medlem
14. jan. 2013
Innlegg
1.170
Sted
Øst
ojjda, her går det fort i svingene om dagen. Men denne måtte prøves!!! Dette er en klokke jeg har hatt lyst på siden jeg først så den for et par år tilbake. I ettertid har man skjønt at det ligger mye historie bak merket og den originale modellen. Har også lest at cal.1315 som sitter i denne skal være spesielt og veldig nøyaktig. 5 dagers i en dykker!! :) Denne nye utgaven er "elsket" og "hatet" av mange. Jeg er en av de som liker den selvom den gjerne kunne vært noen millimeter mindre. Men det stoppet meg ikke når jeg først fikk den på hånden. Jeg har gleden av og dele med dere Blancpain´s tribute to fifty fathoms "No Radiations" dial.

Må si at det er robust boks den kommer i. :)







Denne blir nok ikke borte i mørket ihvertfall. :D



Og til sist et lånt bilde fra watcprosite av Balncpain`s Cal.1315.



En lekker rugg av en klokke syns nå jeg. Så får vi se hvor lenge den holder før man vil ha noe nytt igjen. Den skal ihvertfall nytes enn så lenge. :eek: Ha en fortsatt fin mandag medsonere.
 
Gratulerer med meget pen BP :D

Jeg er i alle fall utrolig godt fornøyd med min. Den gir virkelig wrist presence, og er den mest gedigne og solide klokken jeg har. Skal en god del til før den flippes.
 
Så akkurat denne i dagens klokke og fikk en skarp mistanke om at den måtte være ny. Gratulerer så masse med en herlig klokke og historierik klokke :)
 
Grattis med ei flott blancpain.
Denne har jeg også på ønskelista mi :)
 
Stor grattis med en helt rå klokke! Skikkelig sjelden fugl dette, utrolig kult. Nyt den! :)