Alle gode ting er tre

MrFinale

Støttemedlem
Medlem
27. jan. 2013
Innlegg
1.051
Sted
Trondheimsområdet
Dette er min første unboxing her på sonen. De første urene i boksen ble aldri unboxet her da jeg var heller fersk på bildeopplastingsfronten. Etterhvert som jeg giddet å ta med tid til å lese hvor enkelt det var, har det blitt endel bilder innpå her, men stort sett i "Dagens klokke"-tråden.

Here it goes!

Her kommer utboxing av de tre urene som har kommet min vei i løpet av de siste månedene i løpet av det året jeg ikke skulle kjøpe meg noen ur (!) :eek:
Jeg lovet på heder og ære til meg selv at i 2014 skulle det kun være innkjøp av remmer til Speedy og Shark Divern.


Dette konseptet fungerte i og for seg ganske lenge. Det innebar også at jeg ikke var så mye innpå sonen i løpet av vårparten.
Når ferien kom, ble Sonen en kjær venn igjen og lysten på nytt ur var tilbake :p For å dempe kjøpelysten bestemte jeg meg for å prøve en av de omdiskuterte fra Steinhart. Ikke mange utboxingsbilder av denne, men likevel.





















Vintagepreget på Steinharten sammen med de mange pene bilder på sonen og IG av @flyback sine vintage subs gjorde at jeg falt pladask for denne da den ble lagt ut på sonen. Plexi er sexy :eek:


Unboxing i bilen selvfølgelig ;)












































Etter disse to kom inn så var jeg sikker på at det skulle være nok innkjøp i 2014 til å være fornøyd, meeeeeeeeen det var jo ikke disse to urene jeg egentlig ønsket meg. Jeg har lenge har et godt øye til Panerai og spesielt 312, som er en populær modell hos mange da den har mange av de "rette" komplikasjonene. Problemet var bare at jeg aldri hadde sett en Panerai live! Og det er mange ur som ser pene ut på bilder, men likevel ikke føles riktig når man får de på håndleddet.
Jeg luftet derfor stemningen for en liten GTG i Trondheim. Og tror du ikke jeg fikk prøvd og sett på hele fem Panerais på samme kveld!
Helt utrolig:D Takk til @J.CAT og @Dr. Fiddy for muligheten til å sammenligne automatkassen og manuellkassen til 270 og 233 :)
Etter denne kvelden var jeg helt sikker på at i 2015 skulle jeg kjøpe meg en Panerai!













Meeen da denne kom ut for salg på Sonen ble fristelsen så altfor altfor stor :p (jeg er svak;) )

















 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med flott og allsidig samling:)

Det er umulig å stoppe handlelysten når en har havnet i det uføre som TS er:mrgreen:
 
Gratulerer med Kinderegget. :mrgreen:
Eller er det mer bukkene bruse? Stor, Større, Størst? :confused:
Flotte ur, hva blir det neste? ;)
 
Herlig! Spesielt svak for Tudor Sub og 233 ;) Tophat og dome, love it! :cool: Gratulerer så mye!
 
Gratulerer med allsidig trio! Steihart +Vintage plexi og en manifattura PAM. Du verden..;) Du får passe på å lufte speedyen litt også.