Anders tar en for sonen

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Innlegg
4.410
Altså, jeg sa klart i fra at noen burde kjøpe denne. Det er virkelig ikke hver dag en "Jo Siffert" Autavia legges ut for salg i Norge. Bildene var riktignok fra Kaplans, men det skyldtes jo ganske enkelt at det var klokken også ...

Men siden ingen av dere sulliker kjente deres besøkstid måtte jeg bare stille opp og ta en for sonen.

Dette er hva dere gikk glipp av :cool:

En nydelig Heuer "Jo Siffert" Autavia med automatisk microrotorverk (cal 12). På original beads of rice-lenke. I pen brukspreget stand.

DSC_2492.jpg


En "mark 5", om man teller som onthedash.com.

DSC_2494.jpg


DSC_2495.jpg


Nydelig profil på plexiglasset. Og kronen karakteristisk på motsatt side av chronopusherne.

DSC_2499.jpg


DSC_2497.jpg


DSC_2502.jpg


DSC_2503.jpg


Men vent, hadde ikke jeg en annen Autavia også? Som ikke bodde i bakvendtland? Joda.

DSC_2500.jpg


DSC_2501.jpg


DSC_2505.jpg


Skal man liksom begynne å samle klokker i par nå?

DSC_2498.jpg


Takk skal dere f*** meg ha! Nå må jeg finne en identisk ATG-rem, de bør jo nesten matche, eller hva?
Godt jeg er her og kan ta en for teamet.

DSC_2507.jpg


DSC_2506.jpg


Jeg er egentlig ganske fornøyd altså ;)
 
Takk skal du ha Anders, fikk meg til å dra på smilebåndet etter en bedriten Stabæk kamp.

Grattis.
 
Stilig!

Grattis med gammelt-nytt, og ja... det eneste som er bedre enn å ha en klokke er å ha to av den... ;)
 
Det er lagspilleren sin det!
Jeg er ikke WIS nok å diagnositsere slike kjøp,
men mavefølelsen og tidligere innlegg herifra tilsier at du er ganske langt gangen i din sykdom :)

GRATTIS!
 
Grattis, vakker sak! Det er godt du ofrer deg for fellesskapet

Sendt fra reims mobil.
 
Gratulerer! Siden du nå er på et Siffert-spor så kan du trygt selge den tredje som ikke passer inn til meg ;)