- Medlem
- 18. jan. 2008
Altså, jeg sa klart i fra at noen burde kjøpe denne. Det er virkelig ikke hver dag en "Jo Siffert" Autavia legges ut for salg i Norge. Bildene var riktignok fra Kaplans, men det skyldtes jo ganske enkelt at det var klokken også ...
Men siden ingen av dere sulliker kjente deres besøkstid måtte jeg bare stille opp og ta en for sonen.
Dette er hva dere gikk glipp av
En nydelig Heuer "Jo Siffert" Autavia med automatisk microrotorverk (cal 12). På original beads of rice-lenke. I pen brukspreget stand.
En "mark 5", om man teller som onthedash.com.
Nydelig profil på plexiglasset. Og kronen karakteristisk på motsatt side av chronopusherne.
Men vent, hadde ikke jeg en annen Autavia også? Som ikke bodde i bakvendtland? Joda.
Skal man liksom begynne å samle klokker i par nå?
Takk skal dere f*** meg ha! Nå må jeg finne en identisk ATG-rem, de bør jo nesten matche, eller hva?
Godt jeg er her og kan ta en for teamet.
Jeg er egentlig ganske fornøyd altså
Men siden ingen av dere sulliker kjente deres besøkstid måtte jeg bare stille opp og ta en for sonen.
Dette er hva dere gikk glipp av
En nydelig Heuer "Jo Siffert" Autavia med automatisk microrotorverk (cal 12). På original beads of rice-lenke. I pen brukspreget stand.
En "mark 5", om man teller som onthedash.com.
Nydelig profil på plexiglasset. Og kronen karakteristisk på motsatt side av chronopusherne.
Men vent, hadde ikke jeg en annen Autavia også? Som ikke bodde i bakvendtland? Joda.
Skal man liksom begynne å samle klokker i par nå?
Takk skal dere f*** meg ha! Nå må jeg finne en identisk ATG-rem, de bør jo nesten matche, eller hva?
Godt jeg er her og kan ta en for teamet.
Jeg er egentlig ganske fornøyd altså