Arild og hans liv med klokker

Jeg blir ikke klok på den Zenithen din Arild. Ved første øyekast er det en helt rå klokke, ved andre øyekast blir jeg skeptisk, ved tredje er jeg tilbake gifteplaner.

Er det ikke slik man beskriver stor kunst?

Kan lett forstå at et slikt urolig design skaper varierende føleslser. Ville nok ikke kjøpt denne som nummer tre i samlingen. Men nå passer den perfekt!
 
Har nettopp mottatt min første koffert (til klokker...).

Orbita Lugano. Anbefales ikke. Det som er polert (hjørner osv) er plast. Putene er store og stive. Heldigvis passer de mine klokker. Så vidt. Blir unødvendig stramt. Ikke plass til noe i lommen da det akkurat er plass nok til å lukke lokket.

P1040315.jpg



Her ligger mine små og hviler på hver sine puter. Denne boksen er for de med klasse og verdighet. Og høy pris!

P1040422.jpg

P1040389.jpg
 
Min samling består av Rolex...

P1040325.jpg

P1040326.jpg



...og klokker med dato og indikator for gangreserve - når man ser bort fra min vintage IWC

P1040414.jpg

P1040329.jpg
 
Yeeehaaaa!
Brått kommer røkla og hopper oppi! De med alternativ stil og holdning skal jo alltid oppføre seg ulikt alle andre. Selv når de skulle vært voksne. De er billige!

P1040355.jpg



Høyt irettesetter gamlefar (vintage lommeur) pøblene og forklarer hvordan verden fungerer! Lydig stiller de seg opp på rad og rekke. Var visst bare tøffe i trynet...

P1040362.jpg



Frekt å si men det er disse i boksen jeg er mest glad i. Og verdsetter høyest. Bokstavelig talt!

P1040318.jpg
 
En av sonens flotteste samlinger, Arild :eek: :)
Pene bilder!
Hva er helt til venstre i første rad? Har jeg sett den live? :)