Armbånd for menn

Trulle75

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2012
Sted
Oslo
Som de påfuglene vi er så er det nok flere enn meg som av og til tar på meg et armbånd.

I denne posten er jeg nyskjerrig på hvor du kjøper dine armbånd?

Jeg har to fra Miansai Bracelets
og er godt fornøyd med dem.

Men på Instagram ser jeg at det er
Oskar Gydell bracelets Oskar Gydell » Bracelets,
http://www.happybeads.se/
og
Apporter Stockholm Apporter - Bracelets, Leather Goods, Knitted Hats & Oxford Shirts
som gjelder.

Noen her som har kjøpt fra dem? Erfaringer?
Andre steder å anbefale?

Redigert:
På Ebay for en billig penge. Ikke alt er av topp kvalitet, men når de koster 6-7-8 kroner stk. så kan man ikke klage.
Har en tendens til å gå lei og bytte ofte, så da passer det meg perfekt.

"Mann" og "armbånd" er vel det som i logikken heter komplementære antonymer. :)

Neida, jeg skal ikke ødelegge tråden med surmaget gammelmannsmas. Det er mye tøft der ute.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: stigg
beklager konservativiteten min, men dette må da være det perfekte armbåndet til en mann?

691376d1335442165-submariner-vs-audemars-piguet-ro-divers-rolex-submariner-116610-ln.jpg

Det er som det blir sagt. Klokke er mannens eneste smykke!

Joa, så lenge det kan matches en nydelig corum bubble pirate ser det ikke så værst ut ;)

Hadde i 5 år en gul følgesvenn kjøpt fra livestrong.com! Nå er den føreløpig tatt av i alle fall:cool:

En kollega av meg på jobb hadde også armbånd fra Livestrong. Det gikk i stykker (revnet antar jeg) akkurat samme dag som Armstrong bobla sprakk. Coincidence? Karma?

LiveStrong talte liksom ikke helt til meg. Fikk derfor trykket opp mine egne armbånd.

19BD59BE-8DBD-4CA0-9349-50BFDE69ED8E-5308-000001EE78EBC572_zpsd0506cd6.jpg

Hm, skeptisk. Ser riktignok at det kryr av armbånd på Instagram, og en gang i blant dukker det opp et som jeg kanskje kunne vurdert. Men, kjerringa liker ikke "femi mannfolk" - som hun sier, og selv tenker jeg at dette helst er noe som ungdommen liker.

Om ikke @rambutan råder meg annerledes blir det ikke armbånd på Minuteman.

Redigert av en moderator:
Egentlig likte jeg godt den som Medici linket til... Så gikk jeg inn på siden, og der kom jeg på at slike armbånd er;

Dapper-Huey.jpg

Femi.

• Liker
Reaksjoner: stigg
Jeg syns armbånd kan være kult. Går selv jenvlig med et typisk buddist prayer bead bracelet i jade. Er gla i mye av østens mystikk og kultur. Jade har jo som det meste i østens kultur en dypere mening enn bare og være en juvel og står for endel ting som f.eks: lykke, velstand, visdom, medlidenhet, fred, balanse, mot, rettferdighet, stamina, kjærlighet, trofast, ydmykhet, storsinnethet, harmoni, fertilitet, praktisk. The stone of wisdom and prosperity. Dette må jo tas med en klype salt, men jeg liker´e. :)

Edit: Skjønner at mange ikke vil gå med det for det kan virke litt femi. Men jeg er ihvertfall trygg nok på min sexuelle legning at det er ikke noen bekymring for meg. =)

Redigert:
En digresjon, men morsom sådan.
Å være trygg på sin legning er en ting.
Å vite at alle andre blir utrygg på din legning er noe annet;)

Jeg liker å bruke både kjede og armbånd og føler meg ikke spesielt femi av den grunn. Akkurat nå bruker jeg norsk design fra Aron of Norway

20130404_205322.jpg