Er ikke så begeistret for glitter i mengder, ei heller på menn, men må tilstå at armbånd på en mann, gjerne et flettet lærarmbånd, eller annen type helt enkle saker, kan være veldig fint/kult, og antyder en annen side. ( det liker jeg)
Det kommer an på mannen, egentlig, og er riktig på noen, og feil på andre.
Det jeg har sett på sonens håndledd, er riktig bra, og jeg mener nok at et armbånd på en mann ikke antyder noe som helst om legning.
Dette oppklarte jo Moores litt usikre antakelse om min oppfatning angående menn og armbånd!
Hva andre kvinner mener om dette, vet jeg ikke, da jeg ikke er så sikker på om jeg tilhører den gjennomsnittlige kvinnen. ( ref. Til min generelt manglende interesse for bling og diamanter)
Gjør som dere selv vil, mener jeg
Liker forøvrig armbåndet ditt, Moore, og har selv fått noen slike
Det kommer an på mannen, egentlig, og er riktig på noen, og feil på andre.
Det jeg har sett på sonens håndledd, er riktig bra, og jeg mener nok at et armbånd på en mann ikke antyder noe som helst om legning.
Dette oppklarte jo Moores litt usikre antakelse om min oppfatning angående menn og armbånd!
Hva andre kvinner mener om dette, vet jeg ikke, da jeg ikke er så sikker på om jeg tilhører den gjennomsnittlige kvinnen. ( ref. Til min generelt manglende interesse for bling og diamanter)
Gjør som dere selv vil, mener jeg
Liker forøvrig armbåndet ditt, Moore, og har selv fått noen slike