Armbånd for menn

Er ikke så begeistret for glitter i mengder, ei heller på menn, men må tilstå at armbånd på en mann, gjerne et flettet lærarmbånd, eller annen type helt enkle saker, kan være veldig fint/kult, og antyder en annen side. ( det liker jeg):eek:
Det kommer an på mannen, egentlig, og er riktig på noen, og feil på andre.

Det jeg har sett på sonens håndledd, er riktig bra, og jeg mener nok at et armbånd på en mann ikke antyder noe som helst om legning.

Dette oppklarte jo Moores litt usikre antakelse om min oppfatning angående menn og armbånd:)!
Hva andre kvinner mener om dette, vet jeg ikke, da jeg ikke er så sikker på om jeg tilhører den gjennomsnittlige kvinnen. ( ref. Til min generelt manglende interesse for bling og diamanter)
Gjør som dere selv vil, mener jeg;)
Liker forøvrig armbåndet ditt, Moore, og har selv fått noen slike :)
 
Der fikk @Arwen sagt det! ;)

Det kommer helt an på mannen og helheten, vi ser litt mer komplekst på menn vil jeg tro. Ikke for å generalisere dere her inne altså... :rolleyes:

Eksempel :
Johnny Depp kan ha tøyslafser og lærbånd som Morten Harket på 80-tallet. Det kan ikke Jens Stoltenberg...
Brad Pitt kan bære et enkelt armbånd av typen @Moore eller gjerne noe i sølv. Det kan ikke Bjørn Eidsvåg.
Alle menn kan bære armbåndsur!! ;)

Edit: @Minuteman: Så lenge du har allværsjakka di du så går alt så bra vet du. ;)
 
Redigert av en moderator:
Der fikk @Arwen sagt det! ;)

Det kommer helt an på mannen og helheten, vi ser litt mer komplekst på menn vil jeg tro. Ikke for å generalisere dere her inne altså... :rolleyes:

Eksempel :
Johnny Depp kan ha tøyslafser og lærbånd som Morten Harket på 80-tallet. Det kan ikke Jens Stoltenberg...
Brad Pitt kan bære et enkelt armbånd av typen @Moore eller gjerne noe i sølv. Det kan ikke Bjørn Eidsvåg.
Alle menn kan bære armbåndsur!! ;)

Edit: @Minuteman: Så lenge du har allværsjakka di du så går alt så bra vet du. ;)

I hear ya @rambutan men hvordan vet vi at @Moore ikke egentlig er Jens Stoltenberg? ;)

Mugshot, baby ;)
 
Redigert av en moderator:
@mikkemus23: Uten noen politisk innblanding velger jeg å si det slik @Moore har stil for kjennere. :cool: Kan ikke se for meg at Moore ville valgt et snitt i dressen sin som får han til å ha smalere skuldre enn meg og et overporposjonert stort hode på toppen...:rolleyes:
 
Redigert av en moderator:
Hmm er det altså slik grailen min skal realiseres... Fruen sitter vel på ca 40kg stasj til produksjon av armbånd, fra alt av perler og skjell til skinn osv osv. Hun livnærte seg av slikt i sine rebelske unge dager da hun bodde på strendene i Asia.

Må sette kjerringa i arbeid her skjønner jeg. Dere armbåndsbærende menn; Ikke se bort ifra at kjøp og salg tråden spammes ned av maskuline, feminine, metroseksuelle, hetroseksuelle, mikroseksuelle, androgyne og hippe armbånd i nære fremtid. For mannen i huset vil ha nytt ur.

Snakkes, må sparke kjerringa i arbeid.....
 
It takes all kinds to make a world, bevares, og Herrens hus har mange rom osv., det er sikkert. Og jeg mener ikke at armbånd for menn er første steg på en slippery slope som leder til crossdressing, dragging, MGP, AsianShemales.com og metamfetamin.

Men jeg mener at en mann oppsatt med armbåndsur, allianse-/giftering, mansjettknapper (og ev. de løse perlemorsknappene til livkjole-skjorta, hehe), er pyntet til det maksimale. Ytterligere ornamentering vil etter mitt syn ta oppmerksomheten fra det andre.

Hvis man er så hypp på å bruke mer på pønt, hvorfor ikke bruke det på kona/kjæresten? Kanskje hun ønsker seg (og fortjener) en større diamantring?

Det synes jeg. Uff, nå blir det vel juling å få her. :D ...
 
Selvom du spiser after eight på høylys dag, kan du strengt tatt ikke kalle det afterski om du ikke har vært på ski;)
Afterplain jacket kansje?
 
Det vil jo nesten alltid være mennesker for og imot det meste her i verden. Jeg tror livet hadde vært veldig kjedelig om vi alle skulle likt nøyaktig de samme tingene når det gjelder alt eller hva. Håper dere alle har en god helg. :)
 
Jeg var veldig skeptisk, men lettpåvirkelig som jeg er så røyk jeg på en smell:p

20130415_155734.jpg
 
Som stolt medlem av Blodsmak sportsklubb har jeg dette som gir meg følgende medlemsfordeler.


Mariholtet Sportsstue: 3 kr rabatt på Lohengrin
Sandbakken Sportsstue: 3 kr rabatt på Lohengrin og gratis påfyll
Lilloseter Sportsstue: 10% rabatt på vørterøl


ubbthreads.php




Kommer jeg til å bruke det i det daglige? Nei.
 
Må si at det så bra ut, @Tagliano :)

For min del tenker jeg bare hairlines hairlines når jeg ser annen armpynt på klokkearmen, så ikke for meg :)
 
Redigert av en moderator:
Takk for det @reim;)
Jeg er også litt redd for riper, spesielt på klokker av litt mykere metall.
Lurer på å finne et tynt armbånd i skinn som kan ligge mot klokken
 
Redigert av en moderator:
Dette er vel ikke "stil", og jeg vet heller ikke hvor lenge dette kommer til å bli brukt, men kjøpte meg Jawbone UP i går, tekno-frelst som jeg er :) Måler aktivitet, søvn og du kan legge inn hva du har spist osv. om du måtte ønske det. Har brukt armbåndet på den andre armen hvor jeg ikke har klokka, men da dette er et klokkeforum så måtte jo selvfølgelig flytte den over for å få et skikkelig bilde :)

54474227-AFB9-4078-AC76-AA3C12DF9E20-7823-000002F9002FE12C_zps8095d8e7.jpg


Det er nok for spesielt interresserte det her, men litt artig likevel. Legger ved en test utført av Teknisk Ukeblad.
TEST: JAWBONE UP - Denne gir deg kontroll på aktivitet og søvn - tu.no/tester
 
Personlig var jeg ganske skeptisk til armbånd tidligere. Heldigvis fikk jeg dette mesterverket som matcher exploreren perfekt. Komplimentene hagler, blir nesten forlegen :rolleyes:


 
Uææææ!

.. får virkelig vondt i magen når jeg ser enkelte bilder her på Sonen, hvor en "grail" blir skjemmet av et fjollete armbånd, som henger slapt ned på hærligheten - med påfølgende riper :confused: